ReklamaB1 - ogumienie - citexpo.com.cn

Diagnostyka

9 miesięcy temu  16.10.2017, ~ Administrator   

Diagnozowanie układów  podwozia pojazdów samochodowych (cz. 3)

Linia diagnostyczna firmy Maha do badania pojazdów jednośladowych zintegrowana z hamownią podwoziową (źródło: Maha)

Kontrola stanu technicznego przeprowadzana w stacjach kontroli pojazdów ma na celu ograniczenie liczby wypadków drogowych powstałych z przyczyn technicznych, zminimalizowanie ich skutków i ograniczenie zanieczyszczenia środowiska. Badania techniczne pojazdów powinny być rzetelne i wiarygodne oraz umożliwiać uzyskanie powtarzalnych wyników pomiaru.

Pierwszy z warunków zależy od wykonującego badanie diagnosty, a drugi od metodyki badań i rodzaju urządzeń kontrolnych. Najważniejsze czynności wykonywane w stacjach kontroli pojazdów to diagnozowanie układów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo jazdy i ochronę środowiska. Urządzenia kontrolno-pomiarowe pozwalające na diagnozowanie układów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo jazdy są obecnie integrowane w jednolite linie diagnostyczne.

Linie motocyklowe
Przeznaczone są do kontroli pojazdów...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.

GALERIA ZDJĘĆ

1. Linia diagnostyczna firmy Maha do badania pojazdów jednośladowych zintegrowana z hamownią podwoziową (źródło: Maha)
2. Przyrząd do pomiaru siły nacisku na dźwignię hamulca ręcznego motocykla (źródło: Maha)
3. Wyposażenie dodatkowe do analizy spalin silników motocyklowych (źródło: AVL): 1 – adapter do poboru spalin, 2 – dodatkowy filtr i separator oleju, 3 – zestaw sond o zwiększonej długości, 4 – statyw
4. Przykład połączenia adaptera Pro Bike 420 firmy AVL z końcówką układu wydechowego motocykla (źródło: AVL)
5. Okręgowa stacja kontroli pojazdów wyposażona w dwie linie diagnostyczne (źródło: Unimetal): osobową Uniline 2000 Quantum (urządzenia wbudowane w posadzkę stanowiska i podnośnik nożycowy) oraz uniwersalną Uniline 5000 Quantum (urządzenia umieszczone na obrzeżach kanału przeglądowego)
6. Przykład 4-stanowiskowej segmentowej linii diagnostycznej Eurosystem do badania pojazdów o dmc do 3,5 t (źródło: Maha)
7. Stanowisko kontrolne okręgowej stacji kontroli pojazdów wyposażone w uniwersalną linię diagnostyczną Uniline 5000 Quantum (źródło: Unimetal)
8. Widok linii diagnostycznej do badania pojazdów o dmc do 3,5 t z dwuosiową hamownią podwoziową (źródło: Vamag)
9. Mobilna ciężarowa linia diagnostyczna BGHV-160 przystosowana do przewozu w naczepie (źródło: Saxon)
10. Uniwersalna mobilna linia diagnostyczna MLD firmy Unimetal umieszczona w kontenerze (źródło: Unimetal)

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony