Części i regeneracja

9 dni temu  12.09.2019, ~ Administrator   

Dlaczego kolektor turbosprężarki pęka? Specjaliści z Genesis Turbo wyjaśniają

1.8 turbo. Korpus nowy i uszkodzony. Fot. Genesis Turbo

Strona 1 z 3

Turbosprężarka to skomplikowane urządzenie i precyzyjny układ, którego zadaniem jest zwiększenie osiągów pojazdu,  w którym jest zamontowana przy jednoczesnym zmniejszaniu pojemności silnika. Jednakże, aby to zjawisko miało  miejsce, konieczne jest, aby wszystkie jej elementy były w pełni sprawne. Najmniejsze uszkodzenie którejkolwiek  części może znacząco osłabić jej funkcjonowanie, a nawet spowodować poważną awarię np. układu wtryskowego lub  doprowadzić do samozapłonu. 

W istocie przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania turbosprężarki jest wiele. Możemy tutaj mówić o niewłaściwej  konserwacji pojazdu, ale również o mankamentach w samej budowie turbiny. Niestety takie istnieją pomimo tego, że  turbosprężarki są niezwykle popularne i w dzisiejszych czasach trudno znaleźć pojazd, który nie jest w nie  wyposażony.

​Jaka część turbosprężarki psuje się najczęściej?

​Trudno jest wskazać lidera w tym temacie. Jednakże z doświadczenia możemy powiedzieć, że częstym  defektom ulega kolektor i to głównie w pojazdach wyposażonych w silniki benzynowe - dokładniej rzecz ujmując  kolektor pęka.

Czy w przypadku uszkodzenia kolektora klient zmuszony jest do zakupu fabrycznie nowej turbosprężarki?

Jako specjaliści w dziedzinie regeneracji turbosprężarek doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że  uszkodzenie turbosprężarki niejednokrotnie wiąże się z mocnym nadszarpnięciem budżetu. Szczególnie jeżeli  rozważasz zakup nowego podzespołu. W naszym centrum Genesis Turbo dokonujemy napraw nawet najbardziej  trudnych przypadków. Jeżeli nikt nie chciał podjąć się regeneracji Twojej turbiny koniecznie skontaktuj się z nami.  Podejmiemy się naprawy Twojej części w bardzo atrakcyjnej cenie - zazwyczaj zakup zregenerowanej części to  wydatek ⅓ wartości fabrycznie nowego podzespołu. Wydaje się to być optymalnym rozwiązaniem, gdyż regenerowane  przez nas turbosprężarki posiadają cechy produktów nowych i dodatkowo objęte są 24 miesiącami gwarancji.

Wydawać by się mogło, że w patowej sytuacji znajdują się właściciele “passatów” (dokładniej silniki 1.8  Turbo z grupy VW). Według statystyk to ich korpusy żeliwne psują się najczęściej.

Tak, i wiedząc o tym wprowadziliśmy do naszej oferty nowe korpusy. I to nie tylko ze względu na  standardową regenerację uszkodzonej części. Miłośnicy większej mocy zdecydowanie powinni skorzystać z zamontowania nowego korpusu. Zmieniając mapę wtrysków oraz montując większą turbosprężarkę sprawiamy, że  kolektor poddawany jest większym przeciążeniom niż przy normalnym użytkowaniu. Warto zatem zadbać o to, by  nasza sprężarka się nie rozpadła.  

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 3

  • 1
    ZADOWOLONY
  • 1
    ZASKOCZONY
  • 1
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (1)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~ Rotor 1 3 dni temu Twinturbo w RENAULT MASTER III 2.3 DCI 135 KM gdzie można kupić taki model?
    oceń komentarz zgłoś do moderacji
do góry strony