Wysokociśnieniowy system Common Rail F2P Delphi to nowa koncepcja w technologii Common Rail dla ciężkich zastosowań (ang. heavy duty, w skrócie HD). Zapewnia oszczędną ścieżkę modernizacyjną do wysokociśnieniowych rozwiązań Common Rail dla ciężkich zastosowań w silnikach Diesla opartych na dotychczasowej technologii pomp elektronicznych (EUP).
Napędzane przez wałek rozrządu lub oddzielną skrzynkę, udoskonalone pompy elektroniczne w sposób ciągły zwiększają ciśnienie w układzie Common Rail. W zależności od wymogów dotyczących mocy danej aplikacji można to osiągnąć przy użyciu kombinacji kilku elektronicznych pomp w silniku (od 2 do 6). Utrzymywanie wysokiego ciśnienia w szynie zapewnia wtryskiwaczom ciągły dopływ paliwa pod bardzo wysokim ciśnieniem przy każdej prędkości obrotowej silnika, w pełni elastyczną pracę wtryskiwaczy – szczególnie w odniesieniu do małych dawek wtryskiwanego paliwa następujących po sobie w krótkim czasie.
Common Rail F2P Delphi – korzyści
- Mieści się w miejscu EUP w silniku.
- Mniejsza liczba elementów redukuje obciążenie silnika i obniża koszty.
- System oparty na trwałym, sprawdzonym systemie elektronicznej pompy połączonym z nową wysokociśnieniową technologią wtryskiwacza Common Rail.
- Dostępność szerokiej gamy opcji końcówek wtryskiwaczy.
- Skalowalna technologia pompy rozdzielaczowej, umożliwiająca montaż różnych pomp w zależności od mocy siników.
- W pełni elastyczna praca wtrysku paliwa.
- Sterowanie wtryskiem małych dawek paliwa.
- Możliwość wielokrotnych wtrysków paliwa następujących po sobie w krótkim czasie.
- Niski poziom hałasu.
- Możliwość stosowania wysokiego ciśnienia (do 2700 barów) minimalizuje konieczność używania urządzeń do oczyszczania spalin.
- Diagnostyka pokładowa i możliwość dynamicznego dostosowywania.
- Normy emisji spalin: Euro VI, US 10, Japan NLTR, Tier IV.
- Dynamiczny wybór jednostek pompujących poprawia efektywność pracy.
F2P Delphi przeznaczony jest do dużych silników Diesla o pojemności od 9 do 16 litrów. System pozwala producentom silników połączyć korzyści wynikające z zastosowania wysokiego ciśnienia oraz elastycznego procesu wtrysku paliwa dla optymalnego spalania w całym zakresie jego prędkości obrotowej. Ogranicza to konieczność stosowania drogich systemów oczyszczania spalin i maksymalizuje efektywność pracy silnika.
Specyfikacja
- średnica tłoka: 7 mm
- skok tłoka: 18 mm
- konstrukcja wtryskiwacza: specjalnie dopasowany wtryskiwacz zewnętrzny
- zakres maksymalny ciśnienia: 2500-2700 barów
- pojemność cylindra silnika: 1,5-2,6 l
- napięcie napędu: 50 V
J.R. Motor Services G.B.
www.jrmotors.pl
Komentarze (0)