DobryMechanik.pl to największa w Polsce platforma łącząca warsztaty samochodowe oraz ich klientów. Na co dzień portal zajmuje się pozyskiwaniem z internetu zleceń dla prawie 25 000 warsztatów samochodowych w Polsce. Pełniąc także funkcje opiniotwórczą, pomaga kierowcom indywidualnym w znalezieniu najlepszego warsztatu w ich okolicy.
Każdy kierowca ma możliwość bezpłatnego umówienia wizyty w wybranym warsztacie, nawet poza godzinami jego pracy. Dzięki temu warsztat nie traci potencjalnych klientów, zwłaszcza, że wizyty „po godzinach” stanowią ponad 40% wszystkich zgłoszeń.
Użytkownik może zarezerwować wykonanie usługi on-line, zarówno poprzez formularz na stronie www, jak i poprzez aplikację mobilną. Zespół portalu pomaga ustalić obu stronom dogodny termin wizyty w warsztacie.
- W DobryMechanik.pl staramy się zrywać z negatywnym stereotypem branży warsztatowej. Jako portal dajemy warsztatom narzędzia pomagające w stworzeniu pozytywnego wizerunku w internecie. Jest on budowany poprzez opinie kierowców, którzy odwiedzili dany serwis. Ilość pozytywnych opinii ma także wpływ na wybory dokonywane przez klientów - opowiadają przedstawiciele portalu.
Cel nadrzędny w zakresie współpracy z warsztatami to skierowanie do nich realnych klientów, dokonujących napraw swoich samochodów, co z sukcesem realizujemy. Każdy warsztat ma możliwość wykupienia dodatkowej promocji swojej wizytówki (która w wersji podstawowej jest bezpłatna), co bezpośrednio przekłada się na ilość umówionych wizyt online oraz połączeń przychodzących od klientów.
Warsztaty posiadające pakiet promujący, poza wysoką pozycją w rankingu, otrzymują także możliwość nielimitowanego umawiania wizyt on-line. Z pakietami promującymi wiążą się także liczne benefity dodatkowe jak m.in. bezpłatna konfiguracja kampanii Google Adwords, wizytówka w mapach Google, darmowa strona www dla warsztatu, czy możliwość wysyłek bezpłatnych kampanii SMS oraz e-mail.
DobryMechanik.pl dziś
- W ciągu 5 lat intensywnej działalności staliśmy się największą, niezależną platformą, łączącą warsztaty oraz ich klientów. Nasz największy sukces to fakt, iż właściciele warsztatów potwierdzają skuteczność posiadania wizytówki na łamach naszego portalu w zakresie znacznej ilości nowych klientów. Obecnie portal odwiedza ponad 600 000 unikalnych użytkowników miesięcznie, generując ponad 2 mln odsłon. Do warsztatów umówiliśmy już ponad 40 000 wizyt z formularzy online oraz ponad 180 000 wizyt za pośrednictwem bezpośrednich połączeń. W DobryMechanik.pl oferujemy warsztatom kompleksową obsługę w zakresie promocji w internecie. Wszystkie nasze działania mają jeden cel – sprowadzenie do warsztatu realnego klienta. Właśnie dlatego nasze działania odbywają się wielokanałowo - dodają pracownicy DobryMechanik.pl
Są to: organiczne wyniki wyszukiwania, funkcja opiniotwórcza, certyfikacja warsztatów, warsztat w Mapach Google, strona www warsztatu, aplikacja mobilna DobryMechanik.pl, narzędzia marketingowe SMS, E-mail, integracja ze stroną WWW warsztatu.
DobryMechnik.pl jutro
W DobryMechanik.pl prowadzonych jest aktualnie kilka ciekawych projektów. W niedługim czasie platforma zagości na rynkach zagranicznych. Realizowany jest także projekt, który ma wspomóc rekrutację mechaników w polskich warsztatach samochodowych.
Komentarze (9)