Lakiernictwo i blacharstwo

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Dopłaty Unijne dla motoryzacji

„Uwaga - Termin składania wniosków do końca marca br.”

Programy unijne, z których możesz skorzystać z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW) na „Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw” – CAŁY KRAJ (składanie wniosków I kwartał 2009 roku)

Wskazówki:
I. Kto może się ubiegać o dotację?
- Przedsiębiorca mikro, mały i średni już działający lub chcą­cy założyć przedsiębiorstwo.
- Osoba zamieszkała w miejscowości należącej do gminy wiejskiej lub miejsko-wiejskiej.
- O pomoc oprócz osób fizycznych ubiegać się mogą osoby prawne, wspólnicy spółki cywilnej, spółki prawa handlowego nieposiadające osobowości prawnej.

II. Wysokość dofinansowania – 50 proc. wartości inwestycji, maksymalnie 300 tys. złotych.
- 1-2 nowo utworzone miejsca pracy – max 100 tys. zł dofinansowania;
- 3-4 nowo utworzone miejsca pracy – max 200 tys. dofinansowania;
- 5 i więcej nowo utworzonych miejsc pracy – max 300 tys. dofinansowania.

III. Na co można uzyskać dofinansowanie?
- zakup maszyn, urządzeń, narzędzi, wyposażenia i sprzętu;
- zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania;
- budowa, przebudowa lub remont połączony z modernizacją niemieszkalnych obiektów budowlanych wraz z zakupem instalacji technicznej;
- nadbudowa, przebudowa lub remont połączony z modernizacją.

Pomoc nie obejmuje podatku VAT, nabywania rzeczy używanych.

Poniżej prezentujemy maszyny i urządzenia objęte programem Dotacji Unijnych. Zgłoszenia kierować pod adresem e-mailowym autorobot@sobanski.com.pl lub faxem (022) 786 88 03 i telefonicznie (022) 786 23 22 do 25 w.122 lub tel. kom. 0606 894 884.

DECATIG 200E

DECATIG 200E przeznaczony jest do spawania najnowszych konstrukcji karoserii aluminiowych. Uniwersalny na prąd stały i zmienny.

XLS+

Dzięki ramie naprawczej Autorobot XLS+ wzrasta zyskowność warsztatu naprawczego. Urządzenie to zostało opatentowane. Modułowa budowa przyczynia się do szybkiego montażu pojazdu na ramę naprawczą, jest prosta obsłudze i bardzo zwinna. Można ją rozbudowywać za pomocą dodatkowych modułów naprawczych i akcesoriów. Urządzenie naprawcze XLS+ wychodzi naprzeciw wysokim wymaganiom współczesnych warsztatów blacharskich.

Zgrzewarka SPOT SW 60

Wielofunkcyjna zgrzewarka SPOT SW 60 jest wysokokwalifikowanym automatem zgrzewającym sterowanym elektronicznie o automatycznym rozpoznawaniu podłączonych urządzeń. Posiada mikroprocesorową kontrolę parametrów w trakcie zgrzewania.

Autorobot IV

Rama naprawcza Autorobot IV jest technologią jutra do pracy dzisiaj. Opatentowany system pozwala na naciąg i pchanie w czasie prostowania pojazdu, a sterowanie odbywa się za pomocą prostego pilota, trzymanego w ręku. Przy pomocy bezłańcuchowego naciągu można dokonać wielu napraw. To powoduje, że naprawy są szybkie, efektowne i zyskowne.

Autorobot B15

Oszczędność czasu w podnoszeniu i naciąganiu karoserii. Autorobot B15 jest opatentowaną kombinacją ramy naprawczej i podnośnika. Pełnowymiarowa rama o sile naciągu 10 ton zapewnia doskonałą wydajność zarówno przy małych, jak i wymagających pracach blacharskich. Autorobot B15 ma bardzo szeroki zakres funkcji, jest opatentowaną rampą najazdową, co umożliwia pomoc przy różnych naprawach np. analiza zniszczenia, prostowanie, pomiary i demontaż części zamiennych oraz prace serwisowe.

LUTOSPAWARKA ALLUMINIO 250

Praca urządzenia kontrolowana jest przez szybki mikroprocesor i dzięki zmianie prędkości przesuwu drutu urządzenie automatycznie ustawia optymalne parametry spawania. Użytkownik musi tylko wybrać rodzaj metalu i średnicę drutu.

MiniRobot ZTR 8/800

posiada następujące możliwości:
- prostowanie uszkodzeń profili zamkniętych, takich jak drzwi, progi, błotniki itp.;
- termiczne obkurczanie blachy stalowej tzw. bańkowanie za pomocą elektrody węglowej;
- nagrzewanie punktowe śrub i nakrętek;
- przygrzewanie elementów dodatkowego wyposażenia nadwozia.
- jednostronne zgrzewanie małych łatek z blachy stalowej o grubości do 0,8 mm (połączenia “zszywane”);
- naprawa drobnych zewnętrznych pofałdowań blachy.

Elektroniczny dwu/trójwymiarowy cyrkiel do pomiarów pojazdu EzCalipre

EzCalipre jest zaawansowanym dwu/trójwymiarowym urządzeniem pomiarowym do dokładnych pomiarów nadwozia i podwozia pojazdu oraz do dokumentacji zniszczenia. Ten nowy cyrkiel jest podręcznym i przenośnym urządzeniem, może być używany do pomiarów dwu/trójwymiarowych.

Calipre

Technologia kontrolowana komputerowo. Calipre pokazuje trójwymiarowe wartości punktów pomiarowych po obu stronach pojazdu jednocześnie. Wybierz poprawną pozycję podwozia/nadwozia dla głowicy pomiarowej, kliknij “Zatwierdź”. Punkty te będą zapisane w pamięci komputera. Wszystkie punkty zapisane w pamięci przed i po naprawie mogą być wydrukowane w osobnym raporcie pomiarowym. Calipre pracuje z technologią bezprzewodową WLAN. Wspaniale zaprojektowane złączki umożliwiają dotarcie do wszystkich części pojazdu: podwozia, nadwozia i wnętrza. Poniżej pokazano pomiar tylnej sprężyny górnego punktu montażowego.

Autorobot B20

Następna generacja ramy naprawczej, która zapewnia nowe techniki napraw powypadkowych współczesnych samochodów.
- Sterowanie pilotem wszystkich funkcji Autorobota B20 jak:
- naciąg i pchanie oraz podparcie,
- ustawienie rozstawu szczęk mocujących samochód do maszyny,
- szybkie mocowanie samochodu bez rantu (nowe mocowanie “STAR”),
- podnoszenie samochodu razem z ramą,
- jednoczesne ciągnięcie z kilku miejsc uszkodzonych.
- Zastosowanie pilota zmaksymalizowało efekty prostowania karoserii, co znacznie skróciło czas pracy blacharza (zwiększenie zysków).
- Super szybkie mocowanie pojazdu za pomocą opatentowanych szczęk. Mocowania te przesuwane są wzdłuż pojazdu za pomocą pilota.
- Nowe, szybkie zamocowanie do małego uszkodzenia.
- Efektywne, wszechstronne możliwości pracy przy pomocy wieży naciągającej nowej generacji (szybkie prostowanie karoserii z połączeniem hydraulicznego pchania / naciągu).
- Jednakowa siła naciągu 10 ton na całej długości wieży naciągającej. Łatwość naprawy wzmocnionej konstrukcji karoserii (przy nowych samochodach).
- Hydraulicznie przedłużana rama naprawcza (optymalna długość dla krótkich i długich pojazdów).
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony