Wydarzenia

ponad rok temu  10.11.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Doskonała oglądalność „Projektu Warsztat”

Średnia oglądalność każdego odcinka na poziomie 100 tysięcy, mocna pozycja w tygodniowych zestawieniach najpopularniejszych programów stacji TVN Turbo, a przede wszystkim pozytywne reakcje widzów – to bilans pierwszej serii programu telewizyjnego „Projekt Warsztat”.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że tematyka warsztatowa i idea sieci serwisów niezależnych po raz pierwszy w taki sposób zagościły na antenie najpopularniejszej polskiej stacji motoryzacyjnej – podsumowują przedstawiciele marki ProfiAuto, zaangażowanej w produkcję „Projektu Warsztat”.
W ramach cyklu powstało siedem niespełna półgodzinnych odcinków. Emitowane przez TVN Turbo w najlepszym czasie antenowym (sobota, godz. 18.15) historie warsztatów samochodowych przechodzących przemiany przyciągały przed ekran średnio aż 100 tysięcy widzów tygodniowo. Program zadebiutował w jesiennej ramówce i emitowany był od początku września. „Projekt Warsztat” kilkakrotnie trafił do zestawienia top 5 tygodnia wszystkich programów stacji TVN Turbo, plasując się m.in. na mocnej, drugiej pozycji, tuż obok sztandarowych hitów stacji, takich jak „Zakup kontrolowany”, „Automaniak” czy „Samochód marzeń – kup i zrób”.
– Cieszy nas, że tematyka warsztatowa przyciągnęła tak szeroką widownię – komentuje Łukasz Ryś, prowadzący program. – Chcieliśmy pokazać, jak polskie warsztaty zmieniają się, jak bardzo otwarte są na rosnące oczekiwania klientów i jaka energia drzemie w ich właścicielach. Nasi bohaterowie to autentyczni ludzie, a problemy, które napotykaliśmy w warsztatach, nie były w żadnym stopniu reżyserowane. Cieszy nas, że właściciele warsztatów okazali się tak otwarci na elementy, jakie propagujemy jako sieć: m.in. dbałość o jakość pracy, obsługi klienta oraz ujednolicone procedury. Dostajemy sporo sygnałów, że warsztaty, które wzięły udział w programie, zyskały nowy, biznesowy „wiatr w żagle”.
Osią każdego odcinka „Projektu Warsztat” była historia serwisu, który jest dobry, ale musi przejść metamorfozę, aby stać się jeszcze lepszy i walczyć z konkurencją oraz rosnącymi wymaganiami klientów. Właścicieli warsztatów, którzy nie bali się zmian, wspierali w tym procesie Łukasz Ryś, konsultant i doradca techniczny ProfiAuto, oraz Mariusz Maksym, koordynator sieci ProfiAuto Serwis. W produkcji programu uczestniczyły także największe marki motoryzacyjne premium: Bosch, Mann Filter, Varta, ABS, NGK, Philips i Total. Jak podkreślają osoby zaangażowane w produkcję, doskonałe wyniki oglądalności i pozytywny odbiór sprawiły, że marka oraz stacja rozważają realizację kolejnej serii „Projektu Warsztat”. Warsztaty zainteresowane udziałem w niej mogą zgłaszać się za pośrednictwem profilu ProfiAuto w serwisie Facebook: http://bit.ly/2dlS7oW.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony