Warto wiedzieć

Wywiady

Wydarzenia

Marketing w warsztacie

WYWIADY

ponad rok temu  12.12.2017, ~ Administrator   

Droga do sukcesu? Wizyta w serwisie MaXserwis AUTO-KOLAND
Strona 1 z 3

Panie Sebastianie, serwis AUTO-KOLAND, którego jest Pan właścicielem, to prężnie działający, niezależny warsztat samochodowy, który świadczy kompleksowe usługi w zakresie napraw pojazdów. Postanowił Pan ponadto przyłączyć się do sieci MaXserwis – w zasadzie Pana punkt był jednym z pierwszych dziesięciu serwisów w tej sieci. Chcielibyśmy poznać Pana trochę bliżej – jak rozpoczęła się Pana przygoda z motoryzacją, co w codziennej pracy jest dla Pana najistotniejsze oraz jakie plany ma Pan na kolejne lata. Być może, znając odpowiedzi na te pytania, dowiemy się przy okazji, gdzie tkwi tajemnica takiego sukcesu.

Wywiadu udziela Sebastian Dzięciołowski, właściciel warsztatu MaXserwis AUTO-KOLAND

Jak rozpoczęła się Pana przygoda z motoryzacją – czy to pasja od dziecka, czy raczej przypadek?

Po skończonym Liceum Ogólnokształcącym nie wiedziałem za bardzo, czym chcę się zająć, a jedyną rzeczą, która naprawdę mnie pasjonowała, były samochody. Wtedy pojawiła się możliwość studiowania na ATR Bydgoszcz, na Wydziale Mechanicznym, kierunek Samochody i Ciągniki, więc podjąłem tam dalszą edukację. Rodzice w 1997 roku założyli warsztat, w którym pomagałem w weekendy i podczas wakacji. Po skończonych studiach inżynierskich podjąłem studia zaocznie uzupełniające magisterskie, pracując już w firmie jako kierownik warsztatu.

Co Pana skłoniło do przystąpienia do sieci MaXserwis?

Żeby odpowiedzieć na to pytanie, musiałbym opowiedzieć trochę historii firmy. Zaczęliśmy w 1997 roku jako warsztat samochodowy, który w 1998 roku został przekształcony w stację subdealerską Fiata. Jako Fiat pracowaliśmy od 1998 do 2012 roku. W 2005 roku, kiedy następowały pierwsze restrukturyzacje we Fiacie, podjęliśmy decyzję o równoległym prowadzeniu serwisu Magneti Marelli Checkstar. Wobec zarzutów ze strony Fiata, że naprawiamy samochody wszystkich marek, oraz słabnącej pozycji Fiata, podjęliśmy decyzję o wyjściu z sieci i kontynuowaniu działalności jako MM. W 2015 roku po rozmowach z Panem Krzysztofem Ługowskim z filii AP w Koninie, który namówił nas do wstąpienia do sieci MaXserwis, podjęliśmy współpracę.

Co Pan zyskuje z przynależności do sieci warsztatów?

Sieć warsztatów zapewnia wizerunek i standard. Daje też możliwość zakupów w lepszych cenach oraz możliwość zawierania umów warsztatowych, co sprzyja rozwojowi serwisu. Dysponuje sztabem ludzi, którzy pracują nad rozwojem całej organizacji. Jeżeli wszyscy mają w pamięci, że jako zespół pracujemy na wspólny sukces, to my i nasi kontrahenci rozwijamy się – jest to jedna z kluczowych zasad filozofii Toyoty.

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 4

  • 3
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony