Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Druga edycja

– druga szansa na wygraną

1 marca br. wystartowała druga edycja kampanii pod hasłem “Nie klucz – montuj produkty oryginalnej jakości”.


Dokładnie rok temu Inter Cars S.A., największy dystrybutor części zamiennych w Europie Środkowo-Wschodniej rozpoczął akcję promocyjną pod hasłem “Nie klucz – montuj produkty oryginalnej jakości”. Jej celem było przekonanie właścicieli warsztatów do zasadności i korzyści płynących z faktu montowania części oryginalnych w naprawianych samochodach. Jednym z założeń akcji było również zwrócenie uwagi użytkownika samochodu na aspekt bezpieczeństwa, ponieważ sprawdzone podzespoły o najwyższej jakości są gwarancją dłuższej eksploatacji pojazdu, a także mają istotny wpływ na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Organizatorzy akcji chcą nadal zachęcać właścicieli samochodów do serwisowania aut w niezależnych warsztatach mechanicznych, oferujących części zamienne o jakości oryginalnej, podkreślając jednocześnie, że pełna oferta części do wszystkich marek pojazdów dostępna jest w Inter Cars S.A.


Zbieraj elektroniczne kupony
W pierwszej edycji akcji “Nie klucz – montuj produkty oryginalnej jakości” udział wzięło ponad 5 tysięcy klientów. Pula nagród w promocji wyniosła ponad 1 000 000 zł. Uczestnicy akcji, kupując określone produkty z oferty Inter Cars S.A., zdobywali specjalne elektroniczne kupony konkursowe, dzięki którym w drodze losowania wygrywali cenne nagrody w postaci wkładu pieniężnego na karcie płatniczej. Wielkość środków pieniężnych na kartach była różna i wahała się od 5 tys. zł do aż 40 tys. zł. Laureaci akcji sami decydowali na co przeznaczyć nagrodę, a zdobyte pieniądze mogli spożytkować na dowolny cel. Organizator nie zapomniał także o klientach, którzy dokonali największych zakupów w wybranych liniach produktowych. Oni także dostawali atrakcyjne nagrody pieniężne!

Co się zmieni w drugiej edycji?
Olbrzymie zainteresowanie promocją i jej ubiegłoroczny sukces skłoniły Inter Cars S.A. wraz ze swoimi kluczowymi dostawcami części do przygotowania w tym roku kolejnej odsłony akcji promocyjnej “Nie klucz – montuj produkty oryginalnej jakości II”. W tegorocznej, drugiej edycji konkursu, zasady akcji nie zmienią się znacząco. Usprawniony natomiast zostanie system rejestracji klientów, tak aby był jeszcze bardziej przyjazny dla użytkowników. Z pewnością na uwagę zasługują dwie zmiany, które będą miały istotny wpływ na jej przebieg. Pierwsza to wydłużenie czasu promocji do 12 miesięcy, a druga to zwiększenie puli nagród do 2 000 000 zł. W trakcie trwania promocji nie zabraknie także dodatkowych konkursów z atrakcyjnymi nagrodami w postaci narzędzi, wyposażenia warsztatów, kombinezonów i wielu, wielu innych. Nowym pomysłem będzie wręczenie po pierwszych sześciu miesiącach trwania akcji specjalnych nagród dla klientów, którzy dokonują największych zakupów. Odbędzie się to podczas 8. Targów części zamiennych, narzędzi i wyposażenia warsztatów, w dniach 6-7.09.2008 r. na terenie Centrum Logistycznego Inter Cars S.A. w Cząstkowie Mazowieckim.

Do tegorocznej edycji akcji “Nie klucz – montuj produkty oryginalnej jakości” zaangażuje się jeszcze więcej renomowanych dostawców firmy. W promocji pojawią się również oryginalne części zamienne do aut azjatyckich, co jest konsekwencją ubiegłorocznego połączenia Inter Cars S.A. z JC Auto S.A. Dla właścicieli warsztatów samochodowych oraz sklepów motoryzacyjnych oznacza to zwiększenie możliwości wygranych, ponieważ będą mogli robić zakupy w większej liczbie linii produktowych.

Kto może wziąć udział w akcji?
Każdy, kto zarejestruje się jako klient w Inter Cars S.A., wypełniając odpowiedni formularz oraz robiąc zakupy, będzie zbierał elektroniczne kupony konkursowe, które wezmą udział w losowaniu nagród.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony