Superszybkie samochody, bezpieczny tor, wsparcie doświadczonych instruktorów. Brzmi jak plan idealny. I tak było!
Ekspercka wiedza i wymiana doświadczeń na temat serwisowania hamulców oraz sportowe emocje za kierownicą samochodów wyścigowych. Tak wyglądało spotkanie zorganizowane przez firmy Budweg i Textar na Torze Jastrząb koło Radomia.
Te firmy związane z hamulcami zaprosiły na wydarzenie klientów (warsztatowców i przedstawicieli hurtowni) z centralnej Polski. Pośredniczył w tym Hart, dystrybutor części zamiennych.
Ferrari 458 Italia o mocy 570 KM, Audi R8 z silnikiem o mocy 610 KM oraz jeden z najszybszych seryjnie produkowanych samochodów na świecie – Nissan GTR o mocy 485 KM. Każdy uczestnik miał możliwość poprowadzenia tych pojazdów na wymagającym torze, ale pod okiem doświadczonych instruktorów. Był czas na nieco wrażeń i rozmowy o szybkiej, choć bezpiecznej jeździe w takich warunkach.
W czasie gdy część uczestników korzystała z motoryzacyjnych atrakcji, pozostali mieli możliwość wymiany doświadczeń na temat serwisowania hamulców. Budweg, firma zajmująca się regeneracją zacisków hamulcowych, ma w swojej ofercie 4500 referencji.
– Naszą siłą jest wysoka dostępność zacisków, są one produkowane w Europie. Możemy też pochwalić się najszerszym asortymentem w branży aftermarketowej. Wyróżnia nas ponadto duży asortyment części do pojazdów elektrycznych, dostawczych i z hamulcem elektrycznym – mówi Jarosław Kaflak, menedżer sprzedaży marki Budweg na rynki Europy Środkowej. Warsztatowcy dopytywali m.in. o aż pięcioletni okres gwarancji na zaciski marki Budweg. Czy to naprawdę działa? Czy klienci korzystają? – Tak długi okres gwarancji możemy zaoferować dlatego, że mamy bardzo niski odsetek reklamacji, na poziomie 0,1%. Podczas spotkania rozmawiamy też o serwisie. Przypominamy, że należy zawsze brać pod uwagę kondycję zacisków przy naprawie hamulców, ale też regularnie kontrolować stan i wymieniać płyn hamulcowy. To bardzo ważne – dodaje Jarosław Kaflak. Zaciski Budweg dostępne są w sieci sprzedaży Hart, ale też Inter Cars i Auto Partner, zarówno w systemie kaucyjnym, jak i bezkaucyjnym.
– Takie wydarzenia są okazją do poznania nie tylko części z oferty Textar, lecz także związanych z nimi procesów i filozofii całej marki. Wierzymy, że owocuje to większym zaufaniem do produktów. Jest to dla nas także szansa, by poprosić o opinię, wskazanie potrzeb przez osoby, które regularnie korzystają z naszych rozwiązań dotyczących układów hamulcowych – mówi Joanna Krężelok, dyrektor polskiego oddziału firmy TMD Friction, właściciela marki Textar. Na stoisku tej firmy każdy uczestnik spotkania mógł w wirtualnej rzeczywistości przygotować mieszankę cierną, stosowaną w klockach hamulcowych. – Chcemy pokazać, jak trudny i skomplikowany jest to proces i jak wiele różnych parametrów wpływa na to, że klocek jest prawidłowo przygotowany.
Na Tor Jastrząb zaproszono ok. 30 klientów firm Budweg i Textar
Komentarze (0)