Nissens Polska, jako pierwsza firma na polskim rynku chłodnic, uruchomiła nowoczesną aplikację do zakupów i sprawdzania stanów magazynowych przez Internet w czasie rzeczywistym. Program ochrzczony nazwą e-chlodnice.com to wielka innowacja w dziedzinie współpracy warsztatów, sklepów i hurtowni z tym producentem chłodnic. Podstawowym założeniem tego nowoczesnego projektu było znaczące usprawnienie obsługi zamówień czy informacji na temat produktów – ich doboru, dostępności i cen. Choć program docelowo ma pełnić rolę sklepu internetowego, to technologia na jakiej jest oparty nie pozwala zamknąć go tylko w definicji sklepu. Komputer klienta, z zainstalowaną aplikacją, nawiązuje bezpośrednie połączenie z serwerem centralnego magazynu Nissens w Poznaniu. Klient posługując się numerami referencyjnymi produktu wysyła zapytanie do serwera – ten w kilka sekund zwraca najważniejsze informacje, jakie dotyczą danej chłodnicy. Dla klienta oznacza to przede wszystkim szybką i pewną informację dając możliwość decyzji zakupu. Cała procedura wymiany danych odbywa się w czasie rzeczywistym – nawet jeśli na stanie znajduje się jedna pozycja, to informacja o tym będzie stuprocentowa. Taki kontakt on-line praktycznie eliminuje potrzebę podnoszenia słuchawki telefonu. W dobie coraz powszechniejszego dostępu do Internetu jest też szansą na oszczędności chociażby w rachunkach telefonicznych.
W projekcie szczególnie dużo uwagi poświecono kwestii bezpieczeństwa i poufności. Technologia o jaką oparto strukturę programu należy do jednej z najbezpieczniejszych w sieci i wykorzystywana jest między innymi w bankowości internetowej. e-chlodnice.com to aplikacja z dużymi perspektywami rozwoju. W najbliższym czasie uruchomiony zostanie moduł zamówień, wystarczą dwa kliknięcia, aby z wyszukiwanego produktu utworzona została faktura, list przewozowy i wysyłka. Aplikacja jest darmowa i przeznaczona wyłącznie dla zarejestrowanych klientów firmy Nissens.
Szczegółowe informacje o programie znajdują się na stronie:
www.e-chlodnice.com
Komentarze (0)