Instalacje gazowe

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

EASY JET

Firma Megapol oferuje EASY JET – system bezpośredniego wtrysku sekwencyjnego, zaprojektowany do zasilania samochodów gazem propan-butan oraz metanem w fazie gazowej. Może on współpracować z systemami „full group” i ”phased”. Sygnał wtryskiwaczy, pojedynczy i równoczesny, jest rozpoznawany automatycznie poprzez system EASY JET podczas fazy regulacji.
Jest łatwy do zainstalowania, nie narusza i nie ingeruje w oryginalny system diagnostyki pokładowej używany w samochodach nowej generacji. Dzięki prostemu i intuicyjnemu oprogramowaniu software, pozwala na bardzo łatwą kalibrację, prowadząc operatora krok po kroku przez cały proces programowania.

W skład systemu EASY JET wchodzą:
• FILTR PALIWA W FAZIE CIEKŁEJ – jego zadaniem jest zatrzymywanie większych zanieczyszczeń metalicznych i innych znajdujących się w paliwie.
• PAROWNIK – zbudowany jest w swojej części wewnętrznej z elastycznego tworzywa, przez które przepływa gaz. Zewnętrzną zaś częścią jest gumowy wąż, przez który przepływa płyn chłodniczy układu chłodzenia silnika. Taka konstrukcja zapewnia bezawaryjność działania.
• REDUKTOR CIŚNIENIA – zasilany jest gazem już w fazie lotnej i ma za zadanie utrzymanie odpowiedniego stałego ciśnienia zasilającego, podając dawkę gazu do każdego wtryskiwacza oddzielnie. Niewielkie gabaryty reduktora pozwalają na łatwy jego montaż, w dowolnej pozycji, nawet w pobliżu silnika lub szyny z wtryskiwaczami benzynowymi.
• ELEKTROWTRYSKIWACZE – elektrowtryskiwacze „JET” są częścią fundamentalną systemu, od której wymagana jest duża prędkość pracy oraz odporność na zakłócenia, na jakie są narażone (np. zanieczyszczony gaz).
• CENTRALA ELEKTRONICZNA – jest to urządzenie z wbudowanym elektronicznym systemem sterującym pracą wtrysku.
• PRZEŁĄCZNIK – przełącznik zmiany rodzaju paliwa dzięki swym niewielkim rozmiarom może być montowany w dowolnej pozycji, w dowolnie wybranym miejscu na tablicy rozdzielczej pojazdu. Przełącznik posiada wskaźnik poziomu gazu w zbiorniku, a także, w przypadku samoczynnego przełączenia pojazdu na benzynę, urządzenie akustyczne informujące kierowcę, że takie przełączenie miało miejsce.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony