Części i regeneracja

ponad rok temu  08.04.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Ekspansja rynków Europy Wschodniej

Sogefi zaprosiło nas na konferencje prasową, by zakomunikować aktualną pozycję w Polsce, Europie i na Świecie oraz przedstawić plany ekspansji na rynki Europy Środkowo-Wschodniej. 

Polska ma być kluczowym podmiotem planowanej ekspansji. Jak wiemy, polski rynek nie lubi droższych produktów, lecz Sogefi planuje znacząco pomnożyć swój dotychczasowy udział w polskim rynku filtrów samochodowych, który na tę chwilę wynosi 8%.

- Europa wschodnia to dla nas szansa na duży rozwój – mówi Andrea Taschini, szef działu Aftermarket w Sogefi. - Na zachodzie Starego Kontynentu mamy już bardzo dobrą pozycję, a rynek jest na tyle regularny i ułożony, że szanse na rozwój są właściwie znikome. Dla tego musimy szukać nowych dróg ekspansji i skupiać się na nieeksplorowanych dotychczas polach. Nie oznacza to oczywiście, że nie było nas do tej pory w Polsce, czy dalej na wschód. Po prostu nie jesteśmy głównym graczem tych rynków.

Więcej w majowym wydaniu „Nowoczesnego Warsztatu”.

GALERIA ZDJĘĆ

Ekspansja rynków Europy Wschodniej
Ekspansja rynków Europy Wschodniej

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony