To bezpłatna procedura, którą swoim klientom udostępnia Nissan. W ostatnim czasie producent poprawiał produkt pod kątem poprawy jakości obsługi klienta i dalszego zwiększenia przejrzystości procesu.
W ramach programu Obietnica Nissana każdy właściciel może skorzystać z bezpłatnej kontroli stanu pojazdu przy okazji wizyty w serwisie Nissana w związku z przeglądem lub naprawą. Kontrola jest przeprowadzana przez wykwalifikowanego i doświadczonego doradcę serwisowego, posługującego się tabletem ze specjalną aplikacją, oraz w obecności właściciela. Procedura ta została udoskonalona i rozszerzona o szereg nowych elementów wpływających na poprawę wrażeń klienta.
Na przykład skanowanie tablicy rejestracyjnej zapewnia szybki dostęp do danych pojazdu, a obecnie także do pełnej historii kontroli jego stanu technicznego. Na podstawie tych informacji doradca serwisowy wie, jakie prace zostały wcześniej zalecone i wykonane. Ponadto w aplikacji można teraz utworzyć raport diagnostyczny oraz kosztorys, a następnie przesłać oba dokumenty klientowi e‑mailem.
Każda kontrola EVHC obejmuje przegląd najważniejszych elementów pojazdu wpływających na bezpieczeństwo, w tym wycieraczek, opon, hamulców i świateł, a także kontrolę nadwozia pod kątem uszkodzeń. Wszystkie prace, na które klient wyraził zgodę, zostaną wykonane przez wyszkolonych mechaników Nissana, co jest gwarancją sprawnej obsługi i pełnego spokoju.
- Według naszych wewnętrznych badań 87% klientów chciałoby lepiej poznać swój samochód, a dzięki unowocześnieniu EVHC możemy im w tym pomóc, zapewniając przy tym jeszcze sprawniejszą i efektywniejszą obsługę - mówi Jean-Christophe Mercier, wiceprezes ds. obsługi posprzedażnej w Nissan Europe.
Komentarze (1)