Sieci warsztatowe

ponad rok temu  09.02.2022, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Engine Service – Sieć Specjalistów Silnikowych

Nazwa sieci warsztatowej
Engine Service – Sieć Specjalistów Silnikowych

Nazwa podmiotu organizującego sieć
Cer Motor Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciel marki Engine Service.

Określenie działalności
Engine Service to sieć warsztatowa zrzeszająca specjalistów z zakresu obróbki i napraw silnikowych. Uczestnicy projektu to wysoko wykwalifikowani eksperci, którzy podejmują zadania związane z naprawami głównymi i bieżącymi silników, począwszy od wymontowania silnika, poprzez jego obróbkę szlifierską, po wymianę poszczególnych elementów, złożenie silnika i ponowne zamontowanie. Nasi klienci to fachowcy reprezentujący segment samochodów osobowych dostawczych i ciężarowych oraz maszyn rolniczych, budowlanych i wózków widłowych, a także bardzo wymagający motorsport.

Liczba zrzeszonych członków
Liczba klientów Engine Service przekroczyła 190.

Rodzaje usług
Sieć Engine Service to projekt przeznaczony dla tych, którzy nie boją się wyzwań związanych z naprawami głównymi silnika. Od ponad dekady wspieramy jej uczestników wiedzą techniczną i handlową. Sytuacja pandemiczna, w jakiej znalazł się świat, odmieniła również rynek motoryzacyjny. Musieliśmy przeorganizować formę spotkań i szkoleń technicznych z bezpośrednich na online. Szkolenia cyklicznie przeprowadzane przez Cer Motor, przy udziale naszych dostawców i producentów, zostały bardzo pozytywnie odebrane przez klientów. Dało nam to motywację do rozszerzania takiej formy dzielenia się wiedzą i wszelkimi nowościami na rynku motoryzacyjnym.

Korzyści z członkostwa w sieci

  • Możliwość korzystania z pełnej oferty i wszystkich dostępnych katalogów online na preferencyjnych warunkach cenowych.
  • Dostęp do akcji promocyjno-marketingowych.
  • Możliwość bezpłatnego udziału w szkoleniach technicznych skierowanych wyłącznie do uczestników sieci Engine Service.
  • Udział w bogatym programie lojalnościowym, a co za tym idzie – odbieranie atrakcyjnych nagród.
  • Szybsza realizacja zamówień indywidualnych zgodnie z oczekiwaniem klientów.
  • Spójne oznakowanie warsztatów w dibond z logo sieci, certyfikat i profesjonalna odzież warsztatowa, z jednoczesnym zachowaniem indywidualności klienta.
  • Indywidualny system rabatowania.
  • Najszybszy dostęp do nowości w asortymencie.
  • Bezpłatny koszt transportu na terenie całego kraju bez względu na wartość zamówienia.

Zobowiązania członków

  • Uczestnictwo w Engine Service jest dobrowolne i nie ogranicza samodzielnej działalności warszatów.
  • Nabywanie i eksponowanie części zamiennych w Cer Motor Sp. z o.o.
  • Wyeksponowanie materiałów reklamujących uczestnictwo w sieci.
  • Poszerzanie swojej wiedzy poprzez udział w szkoleniach przygotowywanych przez organizatora.

Struktura zarządzania siecią
Zarządzanie siecią określone jest regulaminem i nadzorowane przez koordynatora w biurze centrali organizatora sieci – firmy Cer Motor Sp. z o.o.

Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Uczestnicy projektu mają do dyspozycji:

  • panel klienta na stronie sieci: www.engineservice.pl,
  • regularny newsletter sieciowy,
  • spotkania online z uczestnikami sieci,
  • stały kontakt mailowy i telefoniczny z koordynatorami Engine Service,
  • fanpage sieciowy,
  • czat z koordynatorami.

Dostawy i czas realizacji
Członkowie sieci Engine Service otrzymują bezpłatny transport na terenie całego kraju. Organizator sieci, posiadający 38 oddziałów w całej Polsce, stara się sprostać wymogom czasowym. Dostarczamy towar własnymi spedycjami kilka razy dziennie, korzystamy również z zewnętrznych usług kurierskich. Wysyłkę realizujemy maks. do 24 godzin. Bardziej wymagającym klientom umożliwiamy dostawę nocną w zaledwie 12 godzin od złożenia zamówienia.

Plany rozwoju
Koordynatorzy Engine Service stale dążą do rozwoju i udoskonalenia działalności sieci. Nasi uczestnicy to najwyższej klasy specjaliści z zakresu napraw silnikowych. Z myślą o nich tworzymy Centrum Wsparcia Technicznego, umożliwiając dostęp do specjalistycznych danych technicznych. Specyfika sieci daje nam szansę na zachowanie wyjątkowych, przyjacielskich kontaktów z uczestnikami. Zdobywamy zaufanie poprzez rodzinną atmosferę, którą tworzymy wraz z naszymi klientami. Członkowie Engine Service wiedzą, że podążając za ich sugestiami, wciąż poszerzamy swoją ofertę o nowy asortyment i dostawców.

Koordynator sieci:
Monika Chmielewska
account manager/opiekun klienta

Cer Motor Sp. z o.o. – organizator Engine Service
04-232 Warszawa, ul. Rezedowa 19
www.engineservice.pl
engineservice@engineservice.com.pl

GALERIA ZDJĘĆ

Monika Chmielewska

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony