1. Nazwa sieci warsztatowej
Euromaster
2. Nazwa podmiotu organizującego sieć
Euromaster Polska Sp. z o.o.
3. Określenie działalności
Euromaster to sieć profesjonalnych warsztatów specjalizujących się w serwisie ogumienia i lekkiej mechanice, działająca na terenie Europy. W Polsce rozwija się od 2008 roku na zasadzie franczyzy i obsługuje pojazdy wszystkich typów: osobowe, ciężarowe, dostawcze, rolnicze. Priorytetem działalności sieci jest sprzedaż opon oraz fast-fit, czyli szybka mechanika, zapewniająca kompleksową obsługę każdego pojazdu w zakresie jego utrzymania eksploatacyjnego.
4. Liczba zrzeszonych członków
Euromaster to największa w Europie sieć warsztatów świadczących usługi z zakresu opon i szybkiej mechaniki, powiązana kapitałowo z Grupą Michelin. Obecnie w Polsce mamy blisko 100 serwisów stacjonarnych i ponad 60 serwisów mobilnych do obsługi pojazdów transportowych, przemysłowych i rolniczych.
5. Rodzaje usług
Usługi oponiarskie:
- zakup/wymiana opon,
- naprawa opon,
- przechowalnia opon,
- zakup felg.
Usługi z zakresu lekkiej mechaniki, tzw. fast-fit:
- hamulce,
- olej,
- akumulator,
- wycieraczki,
- regulacja oświetlenia,
- geometria,
- naprawa zawieszenia,
- serwis klimatyzacji,
- diagnostyka.
6. Korzyści z członkostwa w sieci
- Dostęp do sprawdzonych rozwiązań i procedur w obszarze działania serwisu pojazdów osobowych i ciężarowych.
- Wsparcie dedykowanego konsultanta.
- Wsparcie z zakresu klientów flotowych.
- Analiza rentowności serwisu.
- Regularne szkolenia techniczne i produktowe.
- System informatyczny.
- Wsparcie marketingowe.
- Dedykowane akcje sieciowe.
- Preferencyjne warunki zakupowe.
- Wizualizacja zewnętrzna i wewnętrzna budynku.
7. Zobowiązania członków
Franczyzobiorcy zobowiązują się:
- wdrażać koncept sieci Euromaster,
- wykonywać usługi zgodnie ze standardami sieci,
- stale podnosić kompetencje zgodnie ze zmieniającymi się rynkowymi oczekiwaniami klientów,
- dokonywać zakupów u rekomendowanych dostawców Euromaster.
8. Struktura zarządzania siecią
Sieć działa na zasadzie franczyzy, franczyzobiorcy są niezależnymi pod względem prawnym i finansowym podmiotami gospodarczymi. Działają na zasadzie umowy franczyzowej opartej na wdrażaniu podręcznika operacyjnego.
9. Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Przez cały okres trwania umowy wszystkie firmy korzystają z biznesowego i technicznego doradztwa ze strony dedykowanych terenowych konsultantów Euromaster oraz zaangażowanych pracowników centrali sieci. Do komunikacji wewnętrznej służy
e-platforma informacyjno-zakupowa.
11. Plany rozwoju
- Rozwój sieci – wzrost liczby punktów franczyzowych (ponad 100).
- Rozwój biznesu flotowego, zarówno osobowego, jak i ciężarowego (nowe kontrakty).
- Stałe podnoszenie jakości obsługi klienta, ofert, a także jakości zarządzania serwisami.
12. Warunki przystąpienia dla nowych członków
Oferta skierowana jest do przedsiębiorców, którzy posiadają warsztat samochodowy lub serwis oponiarski albo planują uruchomić taką działalność.
Euromaster Polska Sp. z o.o.
Domaniewska 45, 02-672 Warszawa
serwis@euromaster.pl
Komentarze (0)