Części i regeneracja

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

FAG WheelPro

Maksimum bezpieczeństwa

Dział Automotive Aftermarket Schaeffler Group przystąpił do realizacji ważnej inicjatywy na rzecz bezpieczeństwa związanego ze sprawnością łożysk kół. Kampania skierowana jest do posiadaczy samochodów eksploatujących pojazdy ze zużytymi łożyskami kół. Warsztaty samochodowe powinny zalecać takim klientom wymianę łożysk przy obydwu kołach jednej osi.


Firma opracowała zestaw naprawczy FAG WheelPro, który ułatwia wymianę łożyska koła. Zestaw zawiera wszystkie części niezbędne do wymiany obydwu łożysk kół na jednej osi. To cenne rozwiązanie dla warsztatów, ponieważ wszystkie elementy do przedniej lub tylnej osi znajdują się w jednym pakiecie serwisowym. Przykładowy zestaw zawiera łożysko, uszczelnienie, smar, smarownicę kapturową, nakrętkę, śrubę i zawleczkę. Podniesieniu bezpieczeństwa klientów sprzyja fakt, że jednocześnie wymieniane są łożyska obydwu kół danej osi.

Zawsze należy wymieniać łożyska obydwu kół na danej osi – korzystając z zestawu naprawczego FAG WheelPro!

Niestety, nie ma możliwości sprawdzenia prawidłowości działania zamontowanych łożysk kół. - W przypadku łożysk tocznych z wałeczkami stożkowymi możliwe jest jednak sprawdzenie luzu łożyska przy okazji kontroli okładzin ciernych hamulców tarczowych – wyjaśnia dyrektor ds. rozwoju działalności Mario Richiusa, odpowiadający za łożyska kół FAG i elementy zawieszeń w Automotive Aftermarket Schaeffler Group. W przeciwieństwie do tanich części zamiennych łożyska kół marki FAG produkowane są w standardzie odpowiadającym wyposażeniu oryginalnemu i dlatego charakteryzują się trwałością zbliżoną do potencjalnego całkowitego czasu eksploatacji pojazdu. Niestety, czynniki środowiskowe, zła jakość dróg, zużyte elementy zawieszenia, a także określony styl jazdy mogą przyczynić się do przedwczesnego zużycia łożysk kół. Nawet jeżeli tylko jedno z łożysk jest w sposób widoczny uszkodzone, istnieje duże ryzyko, że łożysko drugiego koła także jest zużyte.
- W razie uszkodzenia tylko jednego z łożysk zaleca się wymianę łożysk obydwu kół – zwłaszcza w samochodach o przebiegu powyżej 100 000 km. Zyskuje na tym bezpieczeństwo kierowcy, a posiadacz starszego pojazdu może zaoszczędzić na kosztach drugiej naprawy. Warto skorzystać z okazji, skoro samochód i tak już trafił na podnośnik. Wkrótce może wystąpić konieczność wymiany drugiego łożyska, a to oznaczałoby stratę czasu i wyższe koszty dla klienta – mówi Mario Richiusa.

Dział Automotive Aftermarket Schaeffler Group jest nie tylko dostawcą wysokiej jakości części zamiennych, ale także prowadzi kompleksową obsługę klientów oraz oferuje szkolenia i inne możliwości edukacji służące podniesieniu wiedzy o produktach firmy wśród ich odbiorców. Dlatego kampanii towarzyszą szkolenia dla pracowników warsztatów, w trakcie których prezentowana jest również strategia argumentacji ze szczególnym uwzględnieniem aspektu bezpieczeństwa.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony