ReklamaBilbord - textar 01.10-31.10 Kamila

Części i regeneracja

3 miesiące temu  11.07.2019, ~ Administrator   

Filtry cząstek stałych

Przygotowanie do czyszczenia

Filtry cząstek stałych do silników wysokoprężnych to obowiązek podyktowany normami emisji spalin Euro 6, ponieważ nie ma innego sposobu, by zmniejszyć liczbę substancji emitowanych przez silniki wysokoprężne wewnętrznego spalania. Najstarszy filtr DPF ma już 15 lat, ale nadal pojawiają się pytania dotyczące naprawy i konserwacji tej części związanej z emisją w układzie wydechowym.

Dlaczego DPF jest konieczny?
Odpowiedź jest prosta: ponieważ jest obowiązkowy! Dokładniej mówiąc, nikt nie powiedział, że silniki wysokoprężne muszą mieć filtr DPF, tylko emisja masy cząstek stałych i ilość cząstek – w cyklu testowym – ma ograniczenia. Silnik wysokoprężny wytwarza cząstki stałe nawet przy najdoskonalszym mieszaniu i spalaniu, a gdy limit zostanie przekroczony, należy zastosować filtr DPF. W przypadku silników benzynowych, jeśli używają bezpośredniego wtrysku, Euro 6C, które to...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.

GALERIA ZDJĘĆ

Proces czyszczenia
Czyszczenie filtrów pozwala na przywrócenie im 98-proc. wydajności

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 1

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 1
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony