Części i regeneracja

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Filtry do aut azjatyckich

MANN-FILTER startuje z kampanią na filtry dla samochodów produkcji azjatyckiej

W ponad 15 krajach Europy startuje jednocześnie kampania MANN-FILTER dla samochodów produkcji azjatyckiej. MANN-FILTER przygotował z tej okazji obszerną ofertę w zakresie filtrów przeznaczonych specjalnie dla tego segmentu samochodów, podkreślając tą ofensywą marketingową obszerny serwis dla klientów MANN-FILTER na niezależnym rynku części zamiennych.

We wrześniu br. firma MANN+HUMMEL startuje z europejską kampanią na filtry marki MANN-FILTER przeznaczone dla samochodów produkcji azjatyckiej. Specjalista w zakresie filtracji zaopatrzy ponad 60 000 importerów, hurtowników i warsztatów w obszerny program filtrów specjalnie dla azjatyckich modeli samochodów. Z ponad 450 typami filtrów do 2200 azjatyckich modeli samochodów, MANN-FILTER staje się jednym z największych oferentów filtrów dla tego segmentu. Celem akcji jest zdobycie w 2008 roku pierwszej pozycji w Europie w tym zakresie. Azjatycki przemysł samochodowy od lat wykazuje tendencje wzrostowe. Jego produkcja w 2006 roku wzrosła o 2,9 proc. i w światowym rynku ma obecnie udział w wysokości 39,5 proc. Pod względem nowych rejestracji w Europie Zachodniej udział samochodów azjatyckich producentów osiągnął wartość 17,6 proc., a w samych tylko Niemczech – 14,8 proc., wykazując przy tym dalej tendencje wzrostowe. Odpowiednio będzie zatem zwiększał się udział tego segmentu rynku samochodowego w sprzedaży części zamiennych.



Ta azjatycka kampania obejmuje różnorodne materiały reklamowe, jak podkładki na ladę, kalendarze MANGA oraz plakaty z typami filtrów i ich zastosowaniami. Plakaty te są podstawowym elementem pomocniczym, który w przejrzysty i szybki sposób pozwala dopasować odpowiedni wkład filtracyjny do odpowiedniego typu samochodu. Nośnikiem reklamowym azjatyckiej kampanii MANN-FILTER jest mechanik Manga, zaadaptowana figura ze świata komiksu Manga. Pojawiła się ona po raz pierwszy już na stronach tytułowych katalogów MANN-FILTER 2007. W broszurach i reklamach dla publikacji w handlu i warsztatach mechanik MANGA uosabia zalety szerokiej palety MANN-FILTER. Specjalista w zakresie filtracji MANN+HUMMEL wyraźnie rozszerzył swoją ofertę produktową na samochody produkcji azjatyckiej i ukazuje dla tego segmentu swoje zalety, jak jakość produktu i serwisu, szeroki program i dostępność. Handel i warsztaty są w przypadku filtrów konfrontowane ze wzrastającą różnorodnością wariantów. MANN-FILTER oferuje obszerny asortyment filtrów w jakości wyposażenia fabrycznego z jednej ręki. Przesłanką do stworzenia tak szerokiej oferty jest globalna obecność firmy. Jako partner rozwojowy i dostawca seryjny dla międzynarodowego przemysłu samochodowego i budowy maszyn, MANN+HUMMEL z 41 lokalizacjami na świecie dysponuje dużymi możliwościami rozwoju i produkcji. Warsztaty i handel zyskują z tej międzynarodowej działalności, ponieważ MANN-FILTER oferuje na całym świecie ponad 4000 typów filtrów do ponad 120 000 zastosowań. Do końca 2007 roku pojawi się w programie kolejnych blisko 200 nowych typów filtrów. Z pokryciem rynku i dostępnością równymi blisko 100 proc. MANN-FILTER jest dla importerów, dystrybutorów i warsztatów odpowiedzialnym partnerem.

W Polsce informacje nt. akcji oraz materiały reklamowe dostępne są u autoryzowanych partnerów MANN+HUMMEL, firmach: AD PL, Bronowski, FOTA SA, HART oraz INTER-TEAM.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony