13 kwietnia
- 10.00-10.45 – Sposoby zwiększenia efektywności stanowisk do pomiaru geometrii kół (Wimad Sp.j.)
- 11.00-11.45 – Szerokopasmowe czujniki tlenu w spalinach (sondy lambda) – (Studio Konstrukcyjno-Konsultacyjne)
- 12.00-12.25 – Nowości w klimatyzacji (Akademia AutoElektro w Warszawie)
- 12.30-12.55 – Kierunki rozwoju niezależnej diagnostyki (Akademia AutoElektro w Warszawie)
- 13.00-13.45 – Wykorzystanie analizy parametrów bieżących do diagnostyki usterek chwilowych z wykorzystaniem testerów diagnostycznych (Snap-on Diagnostics)
- 14.00-14.45 – Systemy termiczne w samochodach hybrydowych (Hella Polska Sp. z o.o.)
- 15.00-15.45 – Wtryskiwacze oraz pompy wysokiego ciśnienia stosowane w aktualnie produkowanych systemach Common Rail oraz przewidywane tendencje ich rozwoju (Centrum Szkolenia Motoryzacji „Autoelektronika Kędzia”)
14 kwietnia
- 10.00-10.45 – Masowy przepływomierz powietrza – czujnik „szyty” na miarę dla silnika, trudny w jednoznacznej diagnostyce (Studio Konstrukcyjno-Konsultacyjne)
- 11.00-11.45 – Geometria niekoniecznie 3D jako nowe stanowisko w serwisie ogumienia i mechaniki (Centrum Wyposażenia Warsztatów Samochodowych, Best Products)
- 12.00-12.45 – Diagnozowanie systemu start-stop za pomocą oscyloskopu (Akademia Elektroniki i Diagnostyki Samochodowej we Wrocławiu)
- 13.00-13.25 – Nowości w klimatyzacji (Akademia AutoElektro w Warszawie)
- 13.30-13.55 – Kierunki rozwoju niezależnej diagnostyki (Akademia AutoElektro w Warszawie)
- 14.00-14.45 – Zasilanie dwupaliwowe dual fuel (on + gaz) silników wysokoprężnych w pojazdach ciężarowych i autobusach (ELPIGAZ Sp. z o.o.)
- 15.00-15.45 – Wtryskiwacze oraz pompy wysokiego ciśnienia stosowane w aktualnie produkowanych systemach Common Rail oraz przewidywane tendencje ich rozwoju (Centrum Szkolenia Motoryzacji „Autoelektronika Kędzia”)
Komentarze (0)