
Magdalena Rok-Konopa
– Serwis naprawczy ustala wysokość stawki względem poziomu kosztów, jakie posiada, oraz narzuconej marży w celu wypracowania zysku. Ubezpieczyciel nie może być więc decydentem w tym zakresie – podkreśla w rozmowie z nami Magdalena Rok-Konopa, która prowadzi kancelarię obsługującą branżę motoryzacyjną w zakresie napraw powypadkowych i sporów z towarzystwami ubezpieczeniowymi.
Jakie są obecnie największe wyzwania, z którymi mierzą się warsztaty blacharsko-lakiernicze podczas współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi? Czy różnią się one w zależności od skali działalności serwisu lub regionu?
Warsztaty blacharsko-lakiernicze niezmiennie borykają się z problemami korekt kosztorysów przez towarzystwa ubezpieczeń. Najczęściej dotyczą one stawki roboczogodziny, zakresu czynności technologicznej naprawy, kosztów materiałów lakierniczych i czasochłonności napraw. Z mojego...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.
Komentarze (0)