Podczas wczorajszej konferencji w Warszawie firma Goodyear ogłosiła wprowadzenie na rynek dwóch nowych linii opon do pojazdów ciężarowych – KMAX i FUELMAX. Jak nas zapewniono, ogumienie z nowych serii pomoże firmom transportowym obniżyć koszty eksploatacyjne dzięki dłuższym przebiegom oraz niższym oporom toczenia.
Jak pokazują wyniki najnowszych badań, obecnie floty dokonują wyboru opon raczej na podstawie ich osiągów, a nie zastosowań. Linie opon KMAX i FUELMAX ułatwią firmom transportowym wybór ogumienia właśnie w oparciu o kryteria ekonomiczne.
Jak wskazuje sama nazwa linii KMAX, została ona opracowana w celu zwiększania przebiegów, bez uszczerbku dla pozostałych ważnych parametrów, takich jak efektywność paliwowa i właściwości jezdne. Na tej samej zasadzie linia opon Goodyear FUELMAX przeznaczona jest dla operatorów flot pragnących zoptymalizować efektywność paliwową, a jednocześnie zachować długie przebiegi.
Nowe linie opon zastępują popularne na rynku serie Regional RHS II, RHD II+ oraz RHT II, a także oszczędne opony Marathon LHS II+, LHD II+ i LHT II. Podobnie jak poprzedniki, nowe KMAX i FUELMAX mogą być stosowane w transporcie dalekobieżnym i regionalnym.
Dodajmy, że zarówno KMAX, jak i FUELMAX włączone zostały również do oferty linii opon bieżnikowanych.
Obszerną relację z konferencji Goodyeara opublikujemy w listopadowym wydaniu „Nowoczesnego Warsztatu”.
Komentarze (0)