
Polscy konsumenci wybrali marki, które darzą największym zaufaniem. Znalazły się pośród nich trzy marki Grupy Goodyear, nagrodzone w kategorii „Motoryzacja – opony i części samochodowe”.
Goodyear i Dunlop otrzymały tytuł Superbrands 2015/2016, natomiast Dębica została uhonorowana podwójnie: tytułami Superbrands 2015/2016 i Created in Poland Superbrands 2015/2016, czyli specjalną nagrodą przyznawaną wyłącznie markom z polskim rodowodem.
- Tytuł Superbrands jest nagrodą rozpoznawalną zarówno w Polsce, jak i na świecie. Zdobycie drugi rok z rzędu kolejnych czterech tytułów w sytuacji rosnącej konkurencji na rynku i zwiększonych wymagań konsumentów to znakomity wynik – komentuje Łukasz Tłuchowski, dyrektor marketingu opon osobowych Grupy Goodyear w Polsce i na Ukrainie. - Cieszymy się, że zarówno osoby kupujące nasze produkty, jak i eksperci doceniają nas za różnorodność, innowacyjność oraz wyznaczanie trendów.
Jak twierdzą przedstawiciele koncernu, dobra znajomość marek z portfolio Grupy Goodyear wynika z konsekwencji firmy w dostosowywaniu oferty produktów do potrzeb różnych grup konsumentów.
Tytuł Superbrands przyznawany jest najsilniejszym markom w Polsce na podstawie oceny ich wizerunku przez ekspertów oraz rekomendacji konsumentów. Ocenę rekomendacji i znajomości brandu przez konsumentów odzwierciedla nagroda Created in Poland Superbrands.
Laureaci tegorocznej edycji Superbrands Poland zostali wyłonieni spośród 2300 marek w drodze niezależnego badania opinii przeprowadzonego na grupie 15 000 respondentów. Mierzono wspomaganą znajomość marki, skłonność do jej polecenia oraz – po raz pierwszy – kapitał marki. Wyniki były ważone do struktury populacji ze względu na płeć oraz przedział wiekowy. Na ocenę końcową składały się także opinie ponad 50 ekspertów branżowych w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR.
Komentarze (0)