Wydarzenia

ponad rok temu  15.02.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Google na IBIS 2016

IBIS, Międzynarodowe Sympozjum Rynku Blacharsko-Lakierniczego, odbędzie się w tym roku pod koniec maja w Barcelonie. Organizatorzy poinformowali właśnie o udziale w tegorocznej konferencji potentata rynku internetowego – firmy Google.

Z ramienia tej korporacji w konferencji wezmą udział Richard Offermann, szef działu zajmującego się motoryzacją oraz analityk Tanja Hufschmidt.
Google to jedna z największych i najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie, a zarazem najczęściej odwiedzana strona internetowa na naszej planecie. Dotyka dosłownie każdego sektora gospodarki, a jej połączenie z branżą motoryzacyjną i ubezpieczeniową było nieuniknione.
Przedstawiciele Google’a zaprezentują się pierwszego dnia konferencji IBIS, a myślą przewodnią spotkania będą słowa: „Zmieniające się krajobrazy przyszłości”. W tej sesji zaprezentuje się też kilka innych organizacji.
Podczas sympozjum odbędą się również dwie dodatkowe sesje. Neil Atherton, dyrektor sprzedaży i marketingu Autoglass przedstawi najnowsze osiągnięcia w ADAS (Advanced Driver Assistance Systems – Zaawansowane Systemy Zabezpieczenia Kierowcy). Znaczenie wykwalifikowanych pracowników i odpowiedniego szkolenia w naprawie aut pokolizyjnych omówi z kolei John Van Alstyne, prezes firmy I-CAR.
Sympozjum IBIS odbywa się dzięki wsparciu wielu partnerów, do których dołączył właśnie Belron – jeden ze światowych liderów w branży wymiany szyb w samochodach.
Bilety na IBIS Global Summit dostępne są w cenie £ 1,795. Zamawiać je można pod adresem Nicola@ibisworldwide.com, tel. 00 44 (0)1296 642826 lub za pośrednictwem strony internetowej www.ibisworldwide.com.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony