Wydarzenia

ponad rok temu  11.01.2022, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Właściciel znajdującego się w naszym warsztacie w ramach przeglądu Jaguara XF z 2010 roku skarży się na odgłos grzechotu dochodzący z obszaru przedniego lewego koła przy pełnym skręcie kierownicy. Słyszeliśmy grzechotanie, ale nie możemy znaleźć przyczyny występowania odgłosu. Czy inni właściciele modelu XF zgłaszali wcześniej problem z takim odgłosem grzechotu?

Na tego typu pytania w ramach swojej działalności odpowiadają eksperci platformy Autodata. Jakiej odpowiedzi udzielili w tym przypadku?

Spotkaliśmy się już wcześniej z opisaną usterką występującą w modelach XF z silnikiem benzynowym 2,0. Jej przyczyną jest przewód zasilający paliwa, który dotyka okładziny przedniego nadkola z lewej strony. Przewody paliwa znajdują się za okładziną nadkola z lewej strony. Przekieruj plastikowy przewód paliwa za plecionym przewodem paliwa. Zamontuj klamrę, aby zabezpieczyć przewód paliwa w nowym położeniu. Zamontuj okładzinę nadkola z lewej strony. Sprawdź, czy odstęp pomiędzy przewodem paliwa a okładziną przedniego nadkola jest wystarczający. Po zakończeniu naprawy powinno się wykonać jazdę próbną, aby upewnić się, że usterka została naprawiona.

Autodata informuje o wprowadzeniu 1,087 aktualizacji, w tym danych dotyczących czasu napraw, planu przeglądów, systemu monitorowania ciśnienia w oponach, schematów połączeń, geometrii kół, kodów usterek oraz wiele innych. W tym miesiącu zaktualizowano informacje dotyczące następujących modeli: Audi RS3 Sportback (8VF) (2017-2018), BMW X4 (G02) (2018), Jeep Grand Cherokee (2012-2013), Mercedes Benz Sprinter (906) (2016-2018), Nissan GTR (R35) (2016-2018), Renault Kangoo (F/K76) (2001-2007), Suzuki Vitara (2002-2005), Volkswagen Golf SV/Sportsvan (AM1) (2017-2018) oraz wielu innych.

Tagi: Autodata,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony