zawierają globalną umowę o szkoleniu
DuPont Refinish podpisał umowę z Hyundai Motor Company (HMC) uznającą DuPont Refinish za zatwierdzonego dostawcę rynku naprawczego dla globalnego kontraktu szkoleniowego HMC.
Ten strategiczny sojusz, który zaczął obowiązywać 1 maja 2007 r., przewiduje, że DuPont Refinish będzie oferować pełne szkolenie w zakresie rynku naprawczego, łącznie z materiałami oraz prowadzeniem sesji dla wszystkich dystrybutorów i dealerów HMC w skali całego świata.
Umowa przyniesie obustronne korzyści. HMC zarekomenduje produkty oraz programy szkoleniowe DuPont Refinish, jak również udostępni swoim dystrybutorom i dealerom w każdym kraju specjalnie opracowany podręcznik szkoleniowy. Z kolei DuPont Refinish utworzy dostosowany pakiet szkoleniowy dla rynku lakierniczego, tak aby zaspokoić konkretne potrzeby w poszczególnych państwach. Pomoże to warsztatom HMC w efektywnym wykorzystaniu wysoko wydajnych systemów lakierniczych i naprawczych oraz metod, które DuPont Refinish stosuje we wszystkich swoich warsztatach. Jak mówi Linda Van Calster, menedżer ds. marketingu i komunikacji DuPont Refinish na obszar EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka): Uznanie ze strony HMC daje nam szansę pokazania, jak wydajne są systemy malowania DuPont Refinish. Jestem przekonana, że HMC doceni korzyści płynące z wybrania nas do realizacji swoich potrzeb szkoleniowych. DuPont Refinish jest profesjonalnym dostawcą innowacyjnych i unikalnych materiałów lakierowych przeznaczonych do napraw samochodów. Produkty oraz serwis, stworzone z myślą o zasięgu światowym, dostosowywane są do warunków rynków lokalnych w taki sposób, aby pomóc właścicielom i klientom warsztatów samochodowych właściwymi rozwiązaniami i szybką reakcją, będących podstawą do stworzenia silnych więzi opartych na wzajemnym szacunku.
Komentarze (0)