- Znalazło to odbicie w nazwach olejów – mówi Rafał Szyszkowski z firmy BP Techem SA, będącej przedstawicielem włoskiego koncernu ENI w Polsce od 2003 r. - W nazwie SW-40 jest moto 2, a w nazwie 10W-60 jest moto gp. Warto dodać, że ten drugi olej przeznaczony jest dla motocykli ścigających się na torze.
i-Ride moto gp 10W-60 to syntetyczny olej silnikowy, który został opracowany przy użyciu najbardziej zaawansowanej technologii. Został on zaprojektowany tak, aby zwiększyć wydajność silników czterosuwowych. Z kolei i-Ride moto 2 SW-40 przeznaczony jest do smarowania najnowocześniejszych i najwyższej mocy silników motocyklowych, pracujących nawet w najcięższych warunkach eksploatacyjnych (rajdy i wyścigi). Olej opracowany został przy użyciu syntetycznych baz olejowych, a przeznaczony jest do czterosuwowych silników motocyklowych.
- Współpraca ENI ze sportem motorowym i samochodowym, a także F1, trwa z powodzeniem od kilkudziesięciu lat – cieszy się Rafał Szyszkowski. - Jest to efektywne partnerstwo, zakładające testowanie najbardziej zaawansowanych produktów przed wprowadzeniem ich na rynek na całym świecie.
Włoski koncern ENI jest w roku 2012 jedynym oficjalnym dostawcą paliwa i smarów dla nowej klasy wyścigów motocyklowych Moto3, która zastąpiła kategorię 125cc. ENI jest także liderem wśród dostawców paliw i smarów dla kategorii Moto2 do roku 2014.
Komentarze (0)