Mechanicy często napotykają trudności podczas wymiany rozrządu z powodu braku miejsca. Faktycznie przy wielu modelach, dojście do silnika sprawia trudności – silnik FORD ZETEC 1.6 16V, w który wyposażony jest Ford Escort, jest dobrym tego przykładem. Na pompie wody zamontowane są dwie rolki prowadzące, które są prawie niemożliwe do zdemontowania, ponieważ pompa wody utrudnia dotarcie do śrub mocujących (patrz zdjęcia po lewej). W takim przypadku firma SKF proponuje całkowitą wymianę rozrządu i pompy wody. Może być ona wykonana przez mechanika szybciej niż wymiana tylko części napędu rozrządu (w tym przypadku pompa wody jest napędzana przez napęd pomocniczy).
Mechanicy często napotykają trudności podczas wymiany rozrządu z powodu braku miejsca. Faktycznie przy wielu modelach, dojście do silnika sprawia trudności – silnik FORD ZETEC 1.6 16V, w który wyposażony jest Ford Escort, jest dobrym tego przykładem. Na pompie wody zamontowane są dwie rolki prowadzące, które są prawie niemożliwe do zdemontowania, ponieważ pompa wody utrudnia dotarcie do śrub mocujących (patrz zdjęcia po lewej). W takim przypadku firma SKF proponuje całkowitą wymianę rozrządu i pompy wody. Może być ona wykonana przez mechanika szybciej niż wymiana tylko części napędu rozrządu (w tym przypadku pompa wody jest napędzana przez napęd pomocniczy).
Komentarze (0)