Olsztyński Andpol to pierwszy w Polsce serwis ogumienia zwizualizowany przez holenderski koncern Apollo Vredestein. Certyfikat z numerem 001 przyznany został we wrześniu br. Jak zapowiadają przedstawiciele marki w Polsce, już w przyszłym roku przyznane zostaną kolejne, m.in. w Gdańsku i w Warszawie.
- Ponieważ jest to pierwszy taki punkt, wszyscy jesteśmy ciekawi, co z tego wyniknie – komentuje Andrzej Niebrzydowski, właściciel olsztyńskiego serwisu.
Choć za wcześnie na pisanie o sukcesie, nie będzie przesadą nazwanie imprezy w Olsztynie inauguracją nowej sieci serwisów ogumienia – Vredestein Premium Dealer Network.
- Widząc tak zwizualizowany budynek, klient myśli sobie, że ten warsztat musi być dobry, bo przecież Vredestein nie pozwoliłby na wywieszenie swojego logo na byle kanciapie – zapewnia szef Andpolu. Na przystąpienie do sieci liczyć mogą tylko najlepsi klienci marki – ci związani z nią od dłuższego czasu, sprzedający oponę wraz z doradztwem, serwisem, wiedzą i doświadczeniem.
- Punkt musi spełnić pewne wymogi, m.in. dotyczące liczby stanowisk, wyglądu biura, poczekalni, rodzaju i jakości wykonywanych w serwisie usług, lokalizacji... – podkreśla Paweł Matejeski, menadżer ds. klientów kluczowych Apollo Vredestain Polska. - Żadna przydomowa „garażówka” nie ma szans na nasz patronat.
Obszerną relację z otwarcia serwisu publikujemy w najnowszym „Świecie Opon”.
Komentarze (0)