Części i regeneracja

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Infolinia Hella Gutmann – zakres działania i pakiety cenowe
Hella Polska poszerza pakiet usług oferowanych w ramach nowo powstałego Działu Wyposażenia Warsztatowego, uruchamiając infolinię dla użytkowników urządzeń Hella Gutmann.

Specjalnie dla użytkowników testerów diagnostycznych mega macs – Hella Polska uruchamia infolinię. W ramach infolinii będzie można uzyskać informację związaną z obsługą urządzenia bądź wsparcie przy rozwiązywaniu konkretnych problemów związanych z naprawą samochodu.

Numer infolinii to 800 42 55 66

Infolinia będzie dostępna w dni robocze w godzinach 8-16 i obsługiwana w języku polskim. Dla wygody klientów przewidziana jest również opcja pozostawienia wiadomości, aby konsultant mógł oddzwonić.

W ramach infolinii oferowana będzie
- bezpłatna pomoc w związku z obsługą urządzenia,
- wsparcie przy rozwiązywaniu problemów związanych z naprawą samochodów dostępne za opłatą w ramach jednego z 3 pakietów:
1. Call 30 – w ramach pakietu klient otrzymuje możliwość rozwiązania 30 problemów związanych z naprawą samochodów (przy czym rozwiązanie jednego problemu może wymagać więcej niż jednego telefonu na infolinię), oferta nieograniczona czasowo.
2. Call 50 – w ramach pakietu klient otrzymuje możliwość rozwiązania 50 problemów związanych z naprawą samochodów (przy czym rozwiązanie jednego problemu może wymagać więcej niż jednego telefonu na infolinię), oferta nieograniczona czasowo.
3. Flat – w ramach tej opcji klient ma dostęp do infolinii przez całe 12 miesięcy bez jakichkolwiek ograniczeń co do ilości telefonów.

Zanim jednak klient zdecyduje się na wybór i zakup konkretnego pakietu, będzie miał możliwość wykonania 3 darmowych telefonów, podczas których będzie mógł zapoznać się z działaniem infolinii. Usługa infolinii będzie dostępna również w połączeniu (w pakietach) z innymi usługami Hella Gutmann, takimi jak aktualizacje oprogramowania czy dostęp do technicznej bazy danych HGS Data.

Aktualnie do dyspozycji klientów przewidziane są następujące pakiety licencyjne:
1. Licencja update & hotline – w ramach pakietu 2 kolejne aktualizacje oprogramowania plus dostęp do infolinii Hella Gutmann w ramach pakietu Call Flat, czyli 12 miesięcy bez jakichkolwiek ograniczeń co do ilości telefonów
2. Licencja update & HGS Data – w ramach pakietu 2 kolejne aktualizacje oprogramowania plus dostęp do technicznej bazy danych HGS-Data na 12 miesięcy w specjalnej cenie (dla klientów którzy zakupili licencję update)
3. Licencja update & HGS Data & Hotline – w ramach pakietu 2 kolejne aktualizacje oprogramowania plus dostęp do technicznej bazy danych HGS-Data na 12 miesięcy w specjalnej cenie (dla klientów którzy zakupili licencję update) oraz dostęp do infolinii Hella Gutmann w ramach pakietu Call Flat, czyli 12 miesięcy bez jakichkolwiek ograniczeń co do ilości telefonów.

Więcej informacji uzyskacie Państwo dzwoniąc pod podany numer infolinii bądź kontaktując się z Działem Wyposażenia Warsztatowego pod numerem telefonu 61 652 40 48.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony