Konkurs „Bezpieczny Warsztat” łamie stereotypy krzywdzące niezależne punkty naprawcze
Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych (SDCM) ponownie koncentruje niezależny rynek motoryzacyjny wokół ambitnego celu: przełamania stereotypów i uświadomienia kierowcom, że warto zaufać niezależnym serwisom samochodowym.
Za pomocą kolejnej, już trzeciej edycji konkursu „Bezpieczny Warsztat” stowarzyszenie pokazuje, że znakomicie zarządzane, oferujące wysoki standard usług warsztaty, będące bezpośrednią konkurencją dla ASO, można znaleźć w całej Polsce.
W świadomości wielu kierowców zakorzenił się prosty schemat: ASO oznacza schludnie i profesjonalnie, natomiast niezależny warsztat to ich zupełne przeciwieństwo. Konkurs „Bezpieczny Warsztat” łamie stereotypy krzywdzące niezależne punkty naprawcze. Inicjatywa ma za zadanie pokazać, że kierowcy darzą niezależne warsztaty coraz większym zaufaniem nie bez powodu – cechuje je bowiem odpowiednie podejście do klienta, wysoki standard świadczonych usług i wykwalifikowany personel.
Weryfikacji punktów naprawczych w konkursie „Bezpieczny Warsztat” dokonuje firma audytorska, co gwarantuje obiektywne kryteria i potwierdza profesjonalizm oceny pracy serwisów. To doskonała okazja do tego, by przekaz informacyjny o niezależnym rynku motoryzacyjnym dotarł do szeroko rozumianej opinii publicznej. Co więcej, wyniki konkursu ogłoszone zostaną podczas Kongresu Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego, dzięki czemu z inicjatywą zapoznają się przedstawiciele zarządów największych producentów i dystrybutorów części motoryzacyjnych, eksperci branżowi z Polski i zagranicy, reprezentanci europejskich organizacji CLEPA i FIGIEFA oraz przedstawiciele rządu i instytucji państwowych.
Nabór warsztatów do trzeciej edycji konkursu zakończył się w połowie sierpnia. W najbliższym czasie w serwisach pojawią się profesjonalni audytorzy, którzy dokonają oceny funkcjonowania punktów naprawczych. Konkurs „Bezpieczny Warsztat” trwa od 5 czerwca do 8 listopada 2017 roku.
Komentarze (0)