Mowa o chłodnicy cieczy do sportowego samochodu elektrycznego delta E4-Coupe, produkowanego przez angielską firmę Delta Motorsport. Na stoisku można było obejrzeć zarówno chłodnicę, jak i auto. Samochód zaprojektowany został przy założeniu minimalizacji wagi, optymalizacji oporów aerodynamicznych oraz maksymalizacji osiągów i minimalizacji zużycia energii. Pojazd napędzany jest dwoma silnikami elektrycznymi, każdy o mocy ok. 100 kM, co zapewnia mu przyspieszenie 0-100 km poniżej 5 s. Prędkość maksymalna wynosi 240 km/h, a zasięg na jednym ładowaniu do 320 km.
- W celu efektywnego chłodzenia silniki elektryczne wyposażone zostały w wytrzymałą i bardzo wydajną chłodnicę cieczy, wykonaną całkowicie z aluminium – wyjaśnia Artur Gołembniak, dyrektor handlowy polskiej filii Nissens. - W przyszłości planowana jest produkcja auta z aż czterema silnikami elektrycznymi, po jednym przeznaczonym na każde koło.
Zarówno dla Nissens, jak i pozostałych wystawców Automechanika jest okazją nie tylko do prezentacji oferty, ale przede wszystkim – zdobywania nowych klientów.
- Tegoroczne targi zaowocowały dużą liczbą klientów zainteresowanych produktami Nissens, a odwiedzający pochodzili z prawie stu krajów świata – relacjonuje Artur Gołembniak.
Nissens jest jednym z największych na świecie producentów chłodnic i elementów układów termicznych – tak do samochodów osobowych, jak również dostawczych i ciężarowych. Oferta firmy to również kompleksowe rozwiązania i systemy termiczne dla wojska, przemysłu i rolnictwa. Marka obecna jest w 18 krajach świata, również w Polsce – filia w Poznaniu została założona w roku 1997.
Rozszerzana regularnie oferta wysokiej jakości produktów z zakresu chłodzenia silnika i klimatyzacji samochodowej obejmuje ponad 10.000 referencji, a przedstawiona jest m.in. w katalogu on-line, dostępnym dla każdego (bez konieczności rejestracji) pod adresem www.nissens.com.pl/katalog.
Komentarze (0)