Wydarzenia

ponad rok temu  17.02.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Integracja sprzedaży i marketingu

Na czele połączonych z początkiem roku działów marketingu i sprzedaży Volvo Auto Polska stanął Mariusz Nycz, odpowiedzialny dotychczas za marketing.

- Jestem w pełni świadomy czekającej mnie pracy i bardzo się cieszę, że mogę podjąć czekające mnie wyzwanie – mówi. - Wierzę, że pełna integracja działań sprzedażowych i marketingowych przełoży się na wymierne korzyści biznesowe. Zawsze uważałem, że wszelkie podejmowane przez firmę działania komunikacyjne powinny przekładać się na sprzedaż. Będę konsekwentnie realizował to założenie.

Główne zadania na najbliższy rok to realizacja celów ilościowych i jakościowych sprzedaży, dbałość o wizerunek marki oraz wprowadzenie nowego XC90, który jest jednym z najważniejszych modeli ostatnich lat dla całej grupy Volvo.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony