Sieci warsztatowe

ponad rok temu  15.02.2018, ~ Administrator - ,   Czas czytania 4 minuty

Inter Cars

1. Nazwa sieci warsztatowej
Q-Service
Q-Service Premium
Perfect Service
Q-Service Truck
Q-Service Motor

2. Nazwa podmiotu organizującego sieć
Inter Cars SA

3. Określenie działalności
Koncepcja ogólnopolskiej sieci warsztatów samochodowych Q-Service powstała w firmie Inter Cars SA w 1997 r. Jest to zrzeszenie wolnych warsztatów samochodowych, które zachowują własną tożsamość – nazwa firmy i nazwisko właściciela są na pierwszym miejscu.
Perfect Service to połączenie profesjonalizmu i doświadczenia Inter Cars oraz JC Auto z wieloletnią praktyką właścicieli serwisów i mechaników. Pomysł utworzenia ogólnopolskiej sieci warsztatów samochodowych Perfect Service powstał w firmie JC Auto (Japan Cars), która istniała od 1994 roku. 13 lipca 2007 r. zarządy spółek Inter Cars SA i JC Auto SA podpisały porozumienie o połączeniu firm.
Q-Service i Perfect Service to obecnie największe i najstarsze sieci warsztatowe w Polsce.
Q-Service Premium to kolejne ogniwo w łańcuchu sieci serwisowych zrzeszonych w Inter Cars SA. Sieć skierowana jest do obecnych członków QS i PS, stawiających sobie nowe wyzwania w zakresie poprawy wizerunku biznesu. Czerpie z doświadczeń wielu lat działalności obecnych sieci, wprowadzając na rynek najwyższe standardy w zakresie techniki warsztatowej i obsługi klienta.

4. Liczba zrzeszonych członków
- Perfect Service – 357
- Q-Service – 535
- Q-Service Premium – 35
- Q-Service Truck – 72
- Q-Service Motor – 34

5. Rodzaje usług
Q-Service, Q-Service Premium i Perfect Service oferują kompleksową obsługę wszystkich marek samochodów osobowych i użytkowych: przeglądy bieżące i okresowe, naprawy zawieszenia i hamulców, wymiany amortyzatorów, tłumików i opon, naprawy mechaniczne oraz ustawienia geometrii, elektronika samochodowa, holowanie, tuning.
Q-Service Truck – mechanika pojazdowa samochodów ciężarowych, układy zasilania, naprawy silników, mostów, skrzyń biegów, diagnostyka komputerowa, pneumatyka, automatyka, hamulce, chłodnictwo, geometria kół, opony, układy wydechowe, klimatyzacja, instalacja i legalizacja tachografów oraz wymiany szyb, blacharstwo, lakiernictwo i serwis naczep Feber. Możliwe jest korygowanie zakresu usług zgodnie ze specjalizacją danego warsztatu.
Q-Service Moto – kompleksowe przeglądy motocykli, wymiana oleju i płynów eksploatacyjnych, wymiana filtrów, układu napędowego i ogumienia, diagnostyka silnika, remonty silnika, kontrola luzów zaworowych, regulacja zaworów, wymiana rozrządu, klocków, tarcz i przewodów hamulcowych, serwis i wymiana elementów zawieszenia, naprawa układu elektrycznego motocykla, montaż elementów akcesoryjnych, transport motocykli.

6. Korzyści z członkostwa w sieci
- Programy inwestycyjne na rozwój i wyposażenie serwisu.
- Programy finansowania rozwoju.
- Ogólnopolska reklama sieci.
- Strona internetowa.
- Szkolenia produktowe i techniczne podnoszące wiedzę i umiejętności mechaników oraz umożliwiające wymianę doświadczeń pomiędzy warsztatami.
- Bezpłatny pakiet oznakowania sieciowego.
- Sieciowe książki serwisowe oraz druki zlecenia naprawy.
- Gwarancja umowna dla klienta wspólna w całej sieci.
- Akcje serwisowe promujące produkty i korzystanie z usług sieci.
- Doradztwo przy inwestowaniu w wyposażenie warsztatowe.
- Pierwszeństwo w otrzymywaniu informacji o nowościach, promocjach, szkoleniach, ofertach, poradach.
- Dostęp do szerokiego asortymentu części zamiennych i eksploatacyjnych.
- Codzienne dostawy części do warsztatu, katalog drukowany, zamówienia online.
- Oznakowanie warsztatów.
- Doradztwo techniczne.
- Szkolenia.
- Audyt.
- Motointegrator.
- Spotkania sieciowe.

7. Zobowiązania członków
Utrzymanie aktywnej współpracy handlowej z Inter Cars SA. Wyposażenie warsztatu pozwalające na wykonanie podstawowego zakresu usług. Gwarancja na naprawę obowiązująca na terenie całej Polski. Oznakowanie warsztatu zgodnie ze standardami sieci i posługiwanie się przez członków sieci książeczkami serwisowymi.

8. Struktura zarządzania siecią
Zarządzanie siecią odbywa się w oparciu o filie, przedstawicieli handlowych, regionalnych dyrektorów wraz zespołami oraz działy Inter Cars SA: Marketing Sieci Serwisowych i Wyposażenie Warsztatów.

9. Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Bieżące informacje oraz oferty przekazywane są za pomocą: poczty elektronicznej, newsletterów, magazynów „Wiadomości IC” oraz nowych mediów. Dodatkowo członkowie sieci mogą korzystać z programu Katalog Online, telefonów korporacyjnych i stron internetowych sieci, panelu do zarządzania warsztatem oraz Motointegrator.com. Ważna rolę w komunikacji odgrywają również przedstawiciele handlowi (menedżerowie regionalni) Inter Cars SA.

10. Dostawy i czas realizacji
Dostawy do warsztatów sieciowych realizowane są co najmniej trzy razy dziennie, a czas realizacji nawet najtrudniej dostępnych produktów może spaść poniżej 12 h. Obecnie warsztaty obsługiwane są przez ponad 200 filii w całej Polsce.

11. Plany rozwoju
Docelowo obsługa serwisowa w standardach stacji autoryzowanych i najwyższej jakości obsługa klienta. Z racji obecności na 16 rynkach europejskich – stworzenie największej europejskiej sieci warsztatów.

12. Warunki przystąpienia dla nowych członków
Pozytywne przejście audytu, zobowiązanie się do przestrzegania wszystkich zasad i warunków uczestnictwa dotyczących członków sieci.

Dane kontaktowe
Inter Cars SA
ul. Gdańska 15
Cząstków Mazowiecki
05-152 Czosnów
ul. Klonowa 48, Kajetany
05-830 Nadarzyn
tel. 22 730 81 64
e-mail: sieciserwisowe@intercars.eu

B1 - prenumerata NW podstrony

GALERIA ZDJĘĆ

Marta Ciesielska starszy koordynator ds. sieci warsztatów

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony