Odzież pracowników warsztatu samochodowego to temat niejednokrotnie lekceważony przez właścicieli serwisów. Okazuje się to dużym błędem, bo z jednej strony chodzi o bezpieczeństwo i wygodę pracowników, a z drugiej o profesjonalny wizerunek warsztatu w oczach klientów. Trudno z tym dyskutować. Problem w tym, jak znaleźć czas na dbałość o takie, wydawać by się mogło, detale.
Rzeczywiście, dbanie o to, by odzież robocza była zawsze w dobrym stanie, wymaga niemałych nakładów pracy. Pranie odzieży typowo roboczej, a więc stworzonej z trwałych materiałów, wymaga nie tylko specjalistycznych produktów, ale też wiedzy. Co więcej, pranie brudnej odzieży roboczej przyczynia się do szybszego zużycia domowych pralek. Z pomocą w takich sytuacjach przychodzą firmy oferujące odzież roboczą na... wynajem. Warsztat wykupuje abonament, a w jego ramach kurier zależnie od potrzeb dostarcza czystą odzież roboczą jeden lub dwa razy w tygodniu. W tym samym czasie odbiera tę zużytą i zawozi do pralni.
– Do każdego warsztatu jesteśmy w stanie dostarczyć dowolną liczbę zestawów. Opcjonalnie dostarczamy też szafki na odzież. Zwykle wygląda to tak, że każdy mechanik ma kilka zestawów odzieży. Są one zawsze przypisane do osoby. Nie rotują ani między pracownikami, ani warsztatami – przybliża charakterystykę tego typu usług Piotr Gmurek, specjalista ds. marketingu z firmy CWS Polska, która w branży odzieży roboczej i ochronnej funkcjonuje od lat. Oferta odzieży na wynajem cieszy się coraz większą popularnością.
– Poza praniem odzieży oczywiście dokonujemy także jej naprawy. W przypadku dużych uszkodzeń wymieniamy odzież na nową. Nasi klienci mają dostęp do platformy, gdzie można zapoznać się z całą procedurą, mogą też zgłaszać usterki. Chcę zaznaczyć, że wielu klientów było zaskoczonych tym, że korzystanie z usług wynajmu odzieży okazywało się tańsze niż dbałość o ten aspekt we własnym zakresie – dodaje nasz rozmówca.
CWS to europejski lider w branży. Na naszym kontynencie codziennie ponad 1,5 miliona pracowników korzysta z odzieży roboczej i ochronnej tej marki. Firma dostarcza ją do ponad 30 branż. Jakie trendy zauważalne są w sektorze motoryzacyjnym?
– Odzież CWS Compact Line to doskonała odpowiedź na potrzeby tej branży. Ta kolekcja charakteryzuje się trwałością, wygodą i ciekawym designem. Komfort zapewniają elastyczne wszywki w ogrodniczkach, kieszeń na calówkę z cordury, tył bluzy dłuższy niż przód, wzmocnienia na kolanach z podwójnej warstwy tkaniny. Możemy także zaoferować personalizację stroju poprzez naszycie emblematu z logo. W odzieży z kolekcji Compact Line każdy pracownik serwisu będzie czuł się dobrze – dodaje Alicja Bogusz, product manager CWS Polska.
Komentarze (0)