Škoda Octavia to najczęściej wyszukiwany w internecie samochód używany
Jak wynika z rankingu popularności modeli aut używanych w Polsce, przygotowanego przez AAA Auto w sierpniu br., najczęściej wyszukiwanym w internecie samochodem używanym jest Škoda Octavia.
Raport został stworzony dzięki podsumowaniu liczby wyszukań modeli na stronie internetowej dealera. W pierwszej piątce najpopularniejszych znalazły się również dwa modele Forda: Focus i Mondeo, Opel Astra oraz Volkswagen Golf.
Zgodnie z danymi Głównego Urzędu Statystycznego, zawartymi w raporcie z 2016 roku, pt: „Jak korzystamy z internetu?”, wyszukiwanie informacji o towarach i usługach jest trzecią w kolejności czynnością najczęściej podejmowaną przez Polaków w sieci, zaraz po korzystaniu z poczty elektronicznej oraz czytaniu lub pobieraniu gazet i czasopism. Co więcej, odsetek wykorzystujących internet do zdobywania informacji o towarach i usługach wzrósł w porównaniu do roku 2015 o ponad 14%. W 2016 roku niemal 57% Polaków deklarowało wykorzystanie internetu do tego celu, podczas gdy rok wcześniej odsetek ten wynosił 42%. Jak pokazują wyniki raportu przygotowanego przez AAA Auto, Polacy niezwykle chętnie korzystają z internetu przy wyborze samochodu.
– Od początku funkcjonowania firmy AAA Auto w Polsce obserwujemy dynamiczny wzrost ruchu na naszej stronie internetowej, szczególnie w odniesieniu do narzędzia, jakim jest wyszukiwarka samochodów – komentuje Leos Pilnaj, dyrektor generalny AAA Auto w Polsce. – Klienci przed kontaktem z konsultantem telefonicznym czy pracownikiem oddziału wolą najpierw sami zgłębić tajniki naszej oferty i najczęściej przychodzą do nas z bardzo już sprecyzowanymi oczekiwaniami.
Komentarze (0)