W zeszłym roku firma Hengst skupiła się na promocji swojej marki oraz ciągłym rozwijaniu oferty firmy Hengst. Towarzyszy temu duża ilość inicjatyw marketingowych. Między innymi
został wprowadzony nowy wzór opakowań dla wszystkich produktów aftermarketowych na rynku. Opakowania zostały tak zaprojektowane, aby harmonizowały z aktualnym wizerunkiem firmy Hengst.
W przyszłości stale rosnące międzynarodowe zaangażowanie Hengsta będzie odzwierciedlone przez użycie sześciu języków na wszystkich opakowaniach: angielskiego, niemieckiego, francuskiego, hiszpańskiego, rosyjskiego i arabskiego. Co więcej, zastosowania produktu będą wyraźnie zilustrowane poprzez piktogramy na opakowaniach. Każdy piktogram będzie wskazywał odpowiednie zastosowanie: do filtrowania oleju, paliwa, czy kabin samochodowych. Te same piktogramy będą używane w katalogach i na stronie internetowej, tworząc jednolity i zwarty wizerunek firmy na rynku.
Komentarze (0)