Exide Technologies uzupełnia ofertę do pojazdów osobowych o nowy akumulator AGM 12 V. Propozycja pasuje idealnie do około 3,4 miliona pojazdów w całej Europie. Charakteryzuje się niską opornością wewnętrzną oraz minimalnymi spadkami napięcia przy dużym obciążeniu.
EK500 – zaprojektowany z myślą o zaawansowanych wymaganiach energetycznych i intensywnej pracy cyklicznej nowoczesnych pojazdów xEV – to nowy typ AGM L01 (50 Ah, 570 A). Akumulator oferuje najwyższą wydajność w swojej klasie, rekordową trwałość cykliczną (zgodnie z europejskimi normami technicznymi) oraz szerokie pokrycie rynku.
EK500 jest produkowany w Europie z wykorzystaniem tej samej konstrukcji, linii produkcyjnych i technologii, co akumulatory przeznaczone na pierwsze wyposażenie (OE). Stanowi niezawodne rozwiązanie dla rynku wtórnego – doceniają go zarówno dystrybutorzy, jak i mechanicy, m.in. za taką samą jakość jak oryginalne wyposażenie.
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie europejskich i azjatyckich producentów samochodów, którzy coraz częściej stosują bloki L01 (zarówno w zastosowaniach SLI, jak i pomocniczych) – Exide wprowadza model EK500. Nowy typ AGM pasuje idealnie do około 3,4 miliona pojazdów w całej Europie. Wśród nich znajdują się m.in. najnowsze modele BMW X3 i X5, Kia Picanto i Stonic, VW ID.4, Hyundai i10 oraz Kona.
Nowa generacja technologii AGM firmy Exide wyróżnia się kratką najwyższej klasy, separatorami z włókna szklanego o dużej powierzchni, zaawansowanymi stopami metali oraz unikalnymi dodatkami węglowymi w masie czynnej. Te innowacje przekładają się na wyjątkową wydajność, dłuższą żywotność i niezawodność w najbardziej wymagających warunkach eksploatacji.
Fot. Exide Technologies



Komentarze (0)