Schaeffler OneCode to kod QR, który znajduje się na etykietach produktów Schaeffler (LuK, INA, FAG), na zewnętrznej stronie opakowania. Wystarczy zeskanować go za pomocą aplikacji REPXPERT, a punkty bonusowe zostaną dodane do konta użytkownika sklepu. Ale to nie wszystko.
QR kod zapewnia partnerom dystrybucyjnym i warsztatom samochodowym dodatkowe cenne informacje i usługi. Obejmuje zarówno nowy, szybki sposób dostępu do całego zasobu wiedzy o produkcie, jak i możliwość natychmiastowego potwierdzenia jego oryginalności.
Cyfrowe punkty bonusowe
Zbieranie popularnych punktów bonusowych REPXPERT jest teraz łatwiejsze niż kiedykolwiek – zamiast tradycyjnego kuponu na nowych produktach znajduje się kod QR. Wymieniaj punkty jednym kliknięciem i zamieniaj je w atrakcyjne prezenty!
Aktualne informacje o produkcie
Dostęp do wszystkich niezbędnych informacji na temat danego produktu uzyskujemy za pomocą skanu. Baza ponad 40 tys. artykułów jest codziennie aktualizowana.
Sprawdzanie autentyczności
OneCode Schaeffler dostarcza informacji o autentyczności zakupionego produktu, co stanowi dodatkowe zabezpieczenie dla partnerów dystrybucyjnych i warsztatów samochodowych. Koniec z podróbkami!
Szczegółowe instrukcje dotyczące naprawy
Dostępne są instrukcje krok po kroku oraz wytyczne dotyczące instalacji – cyfrowo, bez konieczności czasochłonnego wyszukiwania.
Nie masz smartfona pod ręką? Kod QR niemożliwy do odczytania? W celu ręcznego wprowadzenia danych skorzystaj z formularza na stronie https://aftermarket.schaeffler.pl/pl/onecode. Wprowadź odpowiedni numer GTIN/EAN oraz numery seryjne SN. Możesz je znaleźć na etykiecie opakowania produktów Schaeffler Automotive Aftermarket.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
1. Na opakowaniu widzę kod QR – do czego on służy?
Kod QR, który nazywamy OneCode, daje wiele możliwości. Po zainstalowaniu aplikacji REPXPERT i zeskanowaniu kodu dostaniesz wszystkie szczegółowe informacje o produkcie, jak również dostęp do instrukcji serwisowych. Jeśli jesteś zarejestrowany w REPXPERT jako mechanik i zalogowany w aplikacji, możesz również dodać punkty bonusowe do swojego konta.
2. W produkcie nie ma papierowego kuponu – jak mam doładować punkty?
Aby doładować punkty, wykonaj następujące czynności:
- zainstaluj aplikację mobilną REPXPERT (ściągnij ją z Google Play lub AppStore),
- zaloguj się do aplikacji swoim loginem i hasłem do portalu REPXPERT (musisz być zarejestrowany jako mechanik),
- otwórz aplikację i wybierz opcję SCAN,
- nakieruj aparat telefonu na kod QR znajdujący się na opakowaniu – to takie kwadratowe pole z czarnymi punktami, czasami z napisem „Scan me”,
- gotowe, powinieneś otrzymać informację, że punkty zostały dodane do twojego konta REPXPERT.
3. Czy za pomocą aplikacji mogę skanować tradycyjne papierowe kupony?
Oczywiście. Mimo że papierowe kupony są już wycofywane, możesz je również skanować. Uruchom opcję SCAN i nakieruj na 12-cyfrowy kod znajdujący się na opakowaniu. Gotowe. Koniec ze żmudnym przepisywaniem kodów.
4. Kiedy zostaną wycofane tradycyjne papierowe kupony?
Proces wycofywania papierowych kuponów rozpoczął się w połowie 2022 r. Nowe produkty zawierają tylko kod QR. Produkty spakowane wcześniej zawierają tradycyjne kupony papierowe i będą spotykane coraz rzadziej.
5. Jak zapobiegamy oszustwom z wykorzystaniem punktów premiowych?
- Punkty są powiązane z numerem seryjnym.
- Punkty bonusowe za produkt Schaeffler przypisujemy tylko do jednego konta REPXPERT.
- Jeśli po odebraniu punktów zwrócisz produkt do dystrybutora, punkty zostaną przeniesione na kolejnego klienta otrzymującego produkt.
- Liczba skanowań kodów QR dziennie dla jednego konta REPXPERT jest ograniczona. Po określonej liczbie skanów zbieranie punktów bonusowych zostanie automatycznie zamrożone i sporządzony zostanie raport w celu ewentualnego dalszego dochodzenia.
Komentarze (0)