– Szacujemy, że dzięki wprowadzeniu KAGERA do europejskiego katalogu TecDoc, sprzedaż własnej marki w strukturze przychodów Grupy Kapitałowej wzrośnie do 20 proc. na koniec tego roku – mówi Bogdan Fota, prezes Spółki Fota. W I kwartale 2006 roku udział KAGERA w sprzedaży Foty wynosił 13,5 proc. W ubiegłym roku KAGER przyniósł spółce około 40 mln zł przychodów, co stanowiło blisko 12 proc. obrotów. Szacunki Foty na ten rok zakładają wyłącznie sprzedaż KAGERA na rynkach Europy Środkowo-wschodniej, czyli Polski, Ukrainy, Czech i Węgier gdzie spółka prowadzi już działalność. – Obecność w TecDoc otworzy nam również możliwość sprzedaży na wielu nowych rynkach – twierdzi B. Fota. KAGER jest pierwszą polską marką części zamiennych w katalogu TecDoc. Zostało tam umieszczone ponad 30 tys. produktów marki KAGER. To części do niemal wszystkich samochodów jeżdżących po drogach Europy.
TecDoc jest najpowszechniej stosowanym katalogiem części zamiennych do samochodów w Europie. Korzysta z niego 160 tys. warsztatów, hurtowni i sklepów motoryzacyjnych na starym kontynencie. Na podstawie katalogu TecDoc tworzone jest także większość innych katalogów niezależnych dystrybutorów. Katalog tworzą czołowi producenci części motoryzacyjnych tacy jak: Bosch, Continental, Federal-Mogul, TRW czy Valeo. TecDoc dystrybuowany jest w 19 językach w ponad 20 krajach. Umieszczenie części KAGER w katalogu TecDoc to ważny element budowy wizerunku znaku KAGER nie tylko w Polsce. To także kolejny krok w realizacji długofalowej strategii zakładającej osiągnięcie w 2009 roku 50-proc. udziału sprzedaży własnej marki w przychodach Grupy Kapitałowej w segmencie części do samochodów osobowych.
Komentarze (0)