Texa wprowadziła do oferty zestaw przeznaczony do kalibracji kamer i radarów w zaawansowanych systemach wsparcia kierowcy.
Systemy ADAS są obecnie standardem w większości nowych pojazdów – autonomiczne hamowanie
w sytuacjach awaryjnych, aktywny tempomat, wspomaganie utrzymywania pasa ruchu, automatyczne parkowanie, rozpoznawanie pieszego, czy rozpoznawanie znaków drogowych. To tylko przykładowe systemy gwarantujące wzrost bezpieczeństwa na drodze. W związku z tym specjalista z zakresu napraw systemów ADAS musi dysponować nienagannymi narzędziami umożliwiającymi działania na tych jakże precyzyjnych i wyrafinowanych układach: niewystarczająca konsekwencja może w rzeczywistości poważnie zagrozić niezawodności pojazdu i narazić technika na konsekwencje prawne.
Nowy zestaw RCCS (Radar&CameraCalibration System), współpracujący z oprogramowaniem diagnostycznym TEXA IDC5 stanowi kompletny a zarazem modułowy system przeznaczony do interwencji na systemach ADAS różnych marek pojazdów. Dzięki przejrzystym instrukcją zawartym w oprogramowaniu oraz precyzji działania, zestaw RCCS stanowi idealne rozwiązanie do przeprowadzania napraw na zaawansowanych technologicznie systemach bezpieczeństwa, zapewniając poprawność przeprowadzania procedur i gwarantując spokój operatora.
Media do artykułu
"Żywy Warsztat" to ekspozycja urządzeń i maszyn na Targach Techniki Motoryzacyjnej, które można sprawdzić w praktyce. My odwiedziliśmy m.in. stanowisko TEXA Poland, która zaprezentowała w tym miejscu urządzenie do kalibracji czujników i radarów, odpowiedzialnych za prawidłową pracę aktywnego tempomatu czy systemów wsparcia kierowcy.
Kalibracja to niezbędny element wielu napraw powypadkowych i pokolizyjnych samochodów. Ale nie tylko. Szczegóły omawia Kamil Broncel z TEXA Poland.
Komentarze (2)