Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Kampania systemów termicznych

Wiosną 2008 r. Behr Hella Service rozpocznie kampanię systemów termicznych, mającą na celu praktyczne wsparcie w serwisowaniu klimatyzacji oraz wszechstronną pomoc w sprzedaży tych usług. Rynek części zamiennych oraz warsztaty samochodowe mogą czerpać korzyści z dostępności szerokiego asortymentu produktów firmy Behr Hella Service, która oferuje ponad 9000 artykułów do chłodzenia silnika i klimatyzacji pojazdów samochodowych.

Po raz pierwszy kampania systemów termicznych oferuje wsparcie w zakresie różnych potrzeb warsztatów, serwisujących samochody osobowe oraz użytkowe. Pakiet dla warsztatów, serwisujących samochody osobowe, składa się z reklamy zewnętrznej oraz materiałów informacyjnych dla klientów warsztatu. Nadmuchiwany pingwin, baner oraz plakat zapewniają klarowny przekaz kampanii. Dla klientów warsztatów została przygotowana specjalna ulotka informacyjna, która zwraca uwagę na zdrowie i komfort pasażerów samochodów osobowych w kontekście sprawnie działającego systemu klimatyzacji. W pakiecie znajduje się również szablon tekstu, opisujący kampanię, który może zostać wykorzystany w celu szybkiego formułowania listów i e-maili do klientów warsztatu. Zaktualizowana książeczka z ilościami napełnienia, obejmująca dane dla ponad 1000 różnych pojazdów oraz książeczka techniczna “Chłodzenie silnika - kompleksowa wiedza dla warsztatów” będą służyć praktycznymi poradami osobom zajmującym się serwisem klimatyzacji w warsztatach. Książka zawiera szczegółowy opis problematyki chłodzenia pojazdu, metod serwisowania, przyczyn powstawania usterek, właściwości oraz możliwości diagnostycznych. Behr Hella Service dopasowała reklamę oraz materiały informacyjne również do specjalnych potrzeb warsztatów, serwisujących samochody użytkowe. Broszury informacyjne oraz szablon dodatków do korespondencji są skierowane głównie do kierowników firm transportowych oraz właścicieli flot samochodów użytkowych. W ich treści podkreślone zostały nie tylko finansowe skutki zaniedbania układu klimatyzacji, ale zwrócono również uwagę na zagrożenia dla zdrowia kierowców, jakich dzięki regularnemu serwisowi klimatyzacji można uniknąć. Praktyczną pomoc zapewnia także broszura „Podstawowa wiedza - technologia klimatyzacji w samochodach ciężarowych”, ponadto folder przedstawiający schemat układu klimatyzacji ze wszystkimi jego komponentami oraz komputerowy program “kalkulator potencjału sprzedaży” dedykowany do pojazdów użytkowych. To efektywne narzędzie pozwala na kalkulację potencjału sprzedaży klimatyzacji oraz oszacowanie ekonomicznej opłacalności zakupów narzędzi w zestawieniu z koniecznym zużyciem tych narzędzi. Program ten jest szczególnie przydatny dla sprzedawców hurtowych.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony