Wydarzenia

ponad rok temu  10.08.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Kampanie naprawcze Hyundai i KIA

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował o dwóch kampaniach naprawczych. Dotyczą samochodów marek Hyundai oraz KIA.

Hyundai Motor Poland poinformował, że w niektórych samochodach marki Hyundai Tucson (TL/TLe), wyprodukowanych w Korei Południowej i Republice Czeskiej może nie działać prawidłowo blokada zamka maski silnika. Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 5 141 pojazdów. 

Przedsiębiorca zadeklarował, że nabywcy pojazdów zostaną poinformowani listownie o prowadzonej akcji. Naprawa będzie polegała na wymianie uchwytu zaczepu maski i aktualizacji oprogramowania zestawu wskaźników (aktualizacja skryptu sterowania ostrzeganiem o niezamkniętej masce). Informacji związanych z kampanią udziela Hyundai Motor Poland sp. z o.o. (adres: ul. Wołoska 22, 02-675 Warszawa; tel.: 22 645 17 00).

KIA Motors Poland powiadomił natomiast, że w niektórych modelach marki KIA VQ Carnival/Sedona, wyprodukowanych w Korei Południowej, z powodu rdzy na zamku może dojść do otwarcia przedniej maski podczas jazdy. Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 829 samochodów. Przedsiębiorca zadeklarował uruchomienie akcji przywoławczej pojazdów do autoryzowanych serwisów KIA, w celu wymiany zamka przedniej maski.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela KIA Motors Poland (adres: ul. Puławska 366, 02-819 Warszawa; tel.: 22 546 40 25, faks: 22 546 40 60, e-mail: service@kia.com.pl).

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony