Części i regeneracja

21 dni temu  29.07.2022, ~ Administrator   

Kilometry rurek do wymiany

Urządzenia do dorabiania sztywnych przewodów hamulcowych z oferty Przedsiębiorstwa „WP”

Problem starzenia się sztywnych przewodów hamulcowych znajduje odzwierciedlenie w usłudze ich wymiany. Prócz takich kompetencji warsztatu warto rozważyć owo zagadnienie na polu ekonomiki prac. A to akurat pytanie o urządzenie do spęczania przewodów jako alternatywy dla gotowych przewodów, tj. zamówionych u producenta pod konkretny model pojazdu.

Utrzymanie hamulców w dobrej kondycji nie ogranicza się jedynie do regularnej wymiany klocków i tarcz. Konsekwencje uszkodzenia starych, skorodowanych przewodów hamulcowych mogą być tragiczne. W momencie pęknięcia ciśnienie w układzie raptownie spada. W skrajnych przypadkach przewody potrafią pękać nawet w kilkuletnich samochodach. Dlaczego warto je wymieniać? Fabrycznie nowe elementy układu hamulcowego bez problemu znoszą trzykrotnie wyższe ciśnienie, jednak z czasem ich wytrzymałość...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.

GALERIA ZDJĘĆ

Spęczanie miedzianej rurki hamulcowej urządzeniem FT-225A
Spęczanie miedzianej rurki hamulcowej urządzeniem FT-225A
Zestaw „WP” Optimum do wykonywania metalowych przewodów hamulcowych

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 1

  • 1
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony