
Rynek serwisów oponiarskich i mechanicznych w Polsce dynamicznie ewoluuje, a sieć Premio skutecznie adaptuje się do nowych wyzwań. Wzrost sprzedaży usług serwisowych, rozwój digitalizacji oraz rosnące znaczenie klientów flotowych to tylko niektóre z kluczowych trendów ostatnich lat. Dodatkowo zmieniające się oczekiwania kierowców, postępująca elektryfikacja motoryzacji oraz wyzwania kadrowe stawiają przed branżą istotne pytania dotyczące jej przyszłości.
O tym, jak Premio odpowiada na te zmiany, jakie strategie rozwoju przyjęła sieć i czego możemy spodziewać się w kolejnych latach, rozmawiamy z Piotrem Nowakowskim, dyrektorem ds. sprzedaży detalicznej Goodyear w regionie Europy Wschodniej.
Za nami kolejny rok Premio w Polsce. Jak podsumowałby Pan minione 12 miesięcy pod względem rozwoju sieci w naszym kraju? Czy był to udany okres?
To był dobry i ważny rok, w czym pomogła rosnąca liczba rejestracji...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.
Komentarze (0)