ponad rok temu  27.09.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 8 minut

Kolejne nowości od TEXA
Strona 2 z 3

TEXA CARe

TEXA Care to innowacyjne urządzenie, które umieszcza samochód w sieci i buduje kanały komunikacji pomiędzy operatorami rynku motoryzacyjnego, a kierowcami. Narzędzie to powstało na bazie znaczącego doświadczenia TEXA w dziedzinie wielomarkowej diagnostyki pojazdów oraz telematyki przeznaczonej dla flot pojazdów. Jest to miniaturowe i opatentowane urządzenie, które umieszczane jest w gnieździe diagnostycznym samochodu. Po skonfigurowaniu w sieci, podejmuje dialog z różnymi elektronicznymi jednostkami sterującymi. Z wykorzystaniem Bluetooth i nieodpłatnej, dedykowanej aplikacji App, TEXA CARe łączy się ze smartfonem kierowcy, wykorzystując go, jako interfejs komunikacyjny z kierowcą i warsztatem. W razie wypadku lub wezwania pomocy służb ratunkowych, TEXA CARe zestawia połączenie z numerem telefonu zdefiniowanym, jako alarmowy, którym może być nr przyjaciela, członka rodziny lub centrum operacyjnego czynnego 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, w zależności od kraju i rodzaju zawartej przez klienta umowy.

Operatorzy aftermarket, którzy zdecydują się skorzystać z TEXA CARe i zaoferować go swoim klientom, mogą skorzystać z dostępu internetowego – dostosowanego do odczytu na PC, smartfonach, tabletach i narzędziach Texa – do oprogramowania, które wyświetla w czasie rzeczywistym stanu samochodów swoich klientów, obecność usterek lub anomalii oraz kalendarz przeglądów, prac konserwacyjnych i terminów administracyjnych. Takie podejście może znacznie poprawić relacje zaufania z klientami, którzy czują się objęci opieką i dostrzegają zalety oszczędności kosztów wynikające z faktu, że mechanik, znając stan techniczny pojazdu, może podjąć działania, zanim usterka poważnie uszkodzi pojazd, a w konsekwencji stanie się droższa do naprawy. Istnieje ponadto możliwość integracji danych zebranych przez TEXA CARe z kartami klientów w modułach CRM, poprawiając ich profilowanie i tworząc podstawę do skutecznych i ukierunkowanych kampanii marketingowych. TEXA CARe jest atrakcyjnym rozwiązaniem także dla firm posiadających małe floty, które zmagają się każdego dnia z koniecznością kontroli stanu technicznego i bezpieczeństwa pojazdów oraz kierowców, a także monitorowania kosztów zarządzania. TEXA CARe pozwala utrzymać pod stałą kontrolą swoje pojazdy, bez konieczności stosowania skomplikowanych rozwiązań. Instalując TEXA CARe w swojej flocie, administrator może w rzeczywistości łatwo zarządzać wszystkimi terminami przeglądów napraw, rejestracji itd.

PROJEKTY TEXA

e TRUCK

e TRUCK to innowacyjne i zminiaturyzowane narzędzie, które po raz pierwszy wprowadzi warsztat pojazdów ciężarowych do nowego wymiaru diagnostyki. Umożliwia stały, zdalny monitoring stanu pojazdu, zarządzanie przeglądami, oraz, co jest absolutną nowością, daje możliwość wykonywania regulacji, które pozwalają przywrócić optymalne warunki pojazdu.

e TRUCK instalowany jest w gnieździe diagnostycznym pojazdu, gdzie konfiguruje się w ciągu kilku minut, a następnie staje się ważnym ogniwem wymiany informacji pomiędzy mechanikiem, a pojazdem ciężarowym. Sprzyja budowaniu zaufania i lojalności klientów dzięki ciągłej i absolutnie profesjonalnej pomocy. eTRUCK stanowi idealne rozwiązanie również dla kierowców i menedżerów flot, ponieważ aktualizuje stale ich wiedzę na temat stanu pojazdów, pozwala im wdrożyć środki mające na celu zmniejszenie kosztów i optymalizację wykorzystania pojazdów, dzięki dedykowanej aplikacji (App) oraz portalowi on-line.

Dla warsztatu TEXA, poprzez portal Warsztat, istnieje możliwość budowania lojalności klientów dzięki wysoce profesjonalnej obsłudze, która pozwala na:

  • zdalne monitorowanie w trybie ciągłym, stanu pojazdów i możliwość komunikacji oraz napraw ich systemów elektronicznych na wyposażeniu pojazdu, jak gdyby pojazd przebywał w warsztacie.

  • Zarządzanie z wyprzedzeniem okresowymi i nadzwyczajnymi przeglądami pojazdów

  • Udostępnianie kierowcom oraz menedżerom flot kalendarza napraw oraz przeglądów

  • Zarządzanie bazą klientów za pomocą jednego oprogramowania

  • Tworzenie szczegółowych profili klientów.

Kierowcy, dzięki APP, uzyskają w trakcie użytkowania pojazdu, użyteczne informacje, takie jak:

  • Odczyt danych z Tachografu w czasie rzeczywistym

  • Monitoring własnego stylu jazdy

  • Wypełnianie Dziennego Raportu Kontrolnego Pracy Pojazdu & Usterek zgodnie z wymagania przepisów prawnych w tym zakresie

  • Odczyt danych pojazdu w czasie rzeczywistym

  • Możliwość skorzystania z opcji zdalnej diagnostyki pojazdu, co pomoże rozwiązać w relatywnie krótkim czasie problem związany z usterką, bez konieczności przyjazdu do warsztatu

  • Korzystanie z udostępnionego kalendarza przeglądów współdzielonego z warsztatem.

Dla managerów flot, Portal Fleet Manager, udostępnia:

  • Kontrolę całej floty pod kątem stanu pojazdów i ich przeglądów

  • Zdalną asystę, dzięki diagnostyce i możliwości eliminacji potencjalnych usterek przez warsztat, przy redukcji kosztów i wzroście wydajności

  • Monitoring stanu przeglądów pojazdów i ich terminów

  • Współdzielenie kalendarza napraw i przeglądów z warsztatem

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony