Paliwa i oleje

ponad rok temu  08.12.2022, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Kolejni adepci Akademii Quartz

W ramach programu Akademia Quartz eksperci TotalEnergies odwiedzają szkoły o profilach motoryzacyjnych w całej Polsce, prowadząc autorskie zajęcia edukacyjne. Tym razem projekt zawitał do Gdańska i Łodzi.

Interaktywna formuła Akademii Quartz sprawdza się doskonale. Każde zajęcia to pełna sala wykładowa, skupienie i zaangażowanie uczniów. W dzisiejszych czasach to niecodzienny widok, choć trzeba zaznaczyć, że w klasach o profilach mechanicznych zawsze gromadzą się pasjonaci. Nie bez znaczenia jest także atrakcyjny program tej nietypowej lekcji – wykład połączony z testami wiedzy, zakończony wręczeniem nagród dla najlepszych.
Zajęcia prowadzą najpopularniejszy mechanik w Polsce Adam Klimek oraz inż. Andrzej Husiatyński, ekspert Total-Energies. Adam zna motoryzację od podszewki i dla wielu młodych ludzi jest wzorem do naśladowania, Andrzej natomiast w przystępny sposób prezentuje zagadnienia techniczne z zakresu projektowania i produkcji najnowocześniejszych środków smarnych, paliw oraz płynów eksploatacyjnych.
Zajęcia składają się z dziesięciu filmowych modułów, które prowadzi Patryk Mikiciuk, jeden z najpopularniejszych dziennikarzy motoryzacyjnych w Polsce. Taka forma prezentacji ułatwia zrozumienie treści. Interaktywny test wiedzy podsumowujący każdy blok wprowadza element grywalizacji i pozwala nagrodzić najlepszych.
Wartością dodaną przeprowadzanych zajęć jest udostępnienie uczniom internetowego zaplecza wiedzy Akademii Quartz. Pod adresem https://szkolenie-olejowe.total.com.pl/ znajdują się wszystkie filmy instruktażowe, które można przeanalizować w domu lub odtwarzać w szerszym gronie – w szkole lub w serwisie samochodowym.
– Tematyka olejowa nie jest łatwa, ale w ramach programu Akademia Quartz przekazujemy ją w przystępny sposób. Patrząc na autentyczne zaangażowanie uczniów, odnoszę wrażenie, że robimy to dobrze. Praca z młodzieżą przynosi nam ogromną satysfakcję – podsumowuje Stefan Przeniosło, dyrektor działu marketingu TotalEnergies Marketing Polska.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony