Części i regeneracja

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Koło pasowe wału korbowego

Nowość w asortymencie napędu paskowego SKF

Napęd paskowy staje się coraz ważniejszy dla komfortu użytkownika końcowego i proporcjonalnie wzrasta stopień jego skomplikowania. Dlatego problemy z napędem paskowym (wibracje, hałas, szybkie zużywanie się itd.) mogą wymagać analizy kompletnego napędu, łącznie z jego składnikami, takimi jak amortyzatory wału korbowego czy koła pasowe osprzętu.

Aby zapewnić swoim klientom kompleksowe rozwiązania dla napędu paskowego, firma SKF chce rozszerzyć ofertę pomocniczych części metalowych, włączając do niej również tłumiki drgań wału korbowego. Na początku na rynek wprowadzone zostaną cztery produkty dla Citroëna.

Patrząc na konstrukcję tłumika drgań wału korbowego, możemy zidentyfikować dwie główne rodziny:
- TRADYCYJNE TŁUMIKI DRGAŃ SKRĘTNYCH (patrz zdjęcie 1), których zadaniem jest wyłącznie tłumienie drgań skrętnych wału korbowego w celu uniknięcia uszkodzeń w wyniku zużycia;



Fot. 1
- TŁUMIKI O ROZSZERZONYM DZIAŁANIU (patrz zdjęcie 2), które posiadają jedną funkcję więcej niż tradycyjne tłumiki drgań, a mianowicie mają również za zadanie filtrować wibracje o niskiej częstotliwości generowane przez silniki dieslowskie.



Fot. 2
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony