Części i regeneracja

ponad rok temu  11.09.2023, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Kompleksowa oferta do aut azjatyckich i europejskich

Aisin jest jednym z wiodących producentów oryginalnych części samochodowych. Zatrudniając 119 000 pracowników w 203 powiązanych globalnych spółkach zależnych, japońska firma jest czołowym na świecie dostawcą podzespołów OEM.

Grupa Aisin oferuje szeroką gamę produktów, obejmującą niemal wszystkie obszary związane z motoryzacją. W jej portfolio znajdziemy elementy układów: przeniesienia napędu, hamulcowego, chłodzenia, silnikowego, napędowego, kierowniczego i zawieszenia, a także płyny i oleje. Łącznie: 11 400 referencji, co przekłada się na ok. pół miliona części na stanie.
Aisin znany jest przede wszystkim ze sprzęgieł, pomp wody i systemów hamulcowych. Firma jest dostawcą sprzęgieł numer jeden dla Toyoty, a te na rynek wtórny mają identyczną jakość jak produkty OE. To samo dotyczy pomp wody, w produkcji których Aisin jest jednym z liderów.
– Obecnie produkujemy również pompy wody na rynek wtórny do samochodów japońskich i europejskich – dodają przedstawiciele firmy. – Nasze projekty i procesy produkcyjne zapewniają lepszą wytrzymałość konstrukcji nadwozia, a to dzięki węglowo-ceramicznym uszczelnieniom mechanicznym, które chronią przed wyciekami. Zamienniki zgodne z OE zapewniają osiągnięcie precyzyjnego ciśnienia wody, chroniąc silnik przed przegrzaniem.
Pod marką ADVICS (Advanced Intelligent Chassis Systems – z ang. zaawansowane inteligentne systemy podwozia) dostępne są elementy systemów hamulcowych firmy Aisin: klocki, zaciski, tarcze, cylindry oraz serwa hamulcowe. Oferta zapewnia pełną gamę najwyższej jakości komponentów do układów hamulcowych przeznaczonych do wielu modeli samochodów europejskich i azjatyckich.
Siła grupy tkwi w jej wszechstronnych i unikatowych możliwościach technologicznych, które łączą szeroką gamę produktów z możliwościami rozwojowymi i produkcyjnymi. Jak czytamy w materiałach prasowych, Aisin stara się przekraczać granice kategorii produktów z nową perspektywą, polegającą na tworzeniu produktów o wysokiej wartości dodanej, które klienci cenią za bezpieczeństwo, wydajność, design i wygodę. Mając to na uwadze, firma ma ambitne plany zwiększenia swojej obecność z 36 lokalizacji w 17 krajach do 70 lokalizacji w 30 krajach, a także zwiększenia sprzedaży ze 100 do 120 krajów, a wszystko to do roku 2026.

Więcej na: https://www.aisinaftermarket.eu/

B1 - prenumerata NW podstrony

GALERIA ZDJĘĆ

Kompleksowa oferta do aut azjatyckich i europejskich
Kompleksowa oferta do aut azjatyckich i europejskich

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony