W dniach 15-16 października 2005 roku firma Moto-Profil zorganizowała w Ożarowie Mazowieckim doroczną konferencję dla partnerów handlowych. Miejscem konferencji był hotel „Mazurkas”.
Część oficjalną konferencji wypełniło wystąpienie prezesa Piotra Tochowicza oraz prezentacje przygotowane przez Wojciecha Łyżwę z NGK i Krzysztofa Kunstlera z Luk Aftermarket Service. Gościem konferencji był również Paweł Siejka z firmy Gates.
- To co najważniejsze na naszym rynku części samochodowych w tym roku, według mnie, to oczywiście olbrzymi napływ używanych samochodów z innych części Europy. Spowodował on rzecz jasna spory wzrost obrotów naszych firm i spowoduje jeszcze większy w następnych latach. Niemniej pragnę zauważyć, że wzrost ten nie jest równomierny, to znaczy, że niektóre firmy rosną jak na drożdżach, a inne nie. Dotyczy to tak samo hurtowników, jak i większych firm dystrybucyjnych. Oznacza to, że warunki ostrej konkurencji, pomimo sprzyjającego wzrostu rynku, ujawniają, kto ma dobrą receptę na tę konkurencję, kto jest sprawny, niskokosztowy, a kto traci szanse rozwoju z powodu niedostosowania działania rynkowego do sytuacji. Ogólnie trzeba sobie powiedzieć prosto w oczy, że kto w tym roku nie zanotował wzrostu obrotów i zysków, ten robi jakiś błąd i nie wykorzystuje możliwości, jakie mu dają zewnętrzne warunki – powiedział Piotr Tochowicz, prezes Moto-Profil, rozpoczynając w taki sposób swoje wystąpienie.
W dalszej części Piotr Tochowicz dokonał podsumowania współpracy z niezależnymi firmami handlowymi drugiego szczebla dystrybucji w 2005 roku oraz nakreślił strategię firmy Moto-Profil na najbliższe lata. Bardzo istotnym punktem wystąpienia była prezentacja całej gamy rozwiązań wspierających działanie firm handlowych współpracujących z Moto-Profilem. Można znaleźć wśród nich zarówno wysoce zaawansowane oprogramowanie komputerowe MotoBiznes, ułatwiające zarządzanie firmą handlową, udostępniane na preferencyjnych warunkach firmom partnerskim, uruchomiony wspólnie z partnerami handlowymi program obsługi flot samochodowych MotoFlota, jak i jedyny na rynku szeroki wachlarz dofinansowanych przez EFS szkoleń podnoszących kwalifikacje pracowników hurtowni i sklepów motoryzacyjnych.
- Korzystając z funduszy europejskich, rozpoczynamy bardzo szeroki, dwuletni program szkoleń dla właścicieli i pracowników firm współpracujących z nami. Szkoleń z dziedziny marketingu, technik sprzedaży, systemów logistycznych, zarządzania nowoczesnymi firmami handlowymi na najwyższym poziomie, prowadzonych przez znakomitych specjalistów w tych dziedzinach. Szkolenia te dzięki funduszom europejskim i naszym dopłatom będą niedrogie dla partnerów Moto-Profilu i naprawdę jest to znakomita szansa, aby za niewielkie pieniądze podnieść kwalifikacje Wasze i Waszych pracowników, żeby można było je później wykorzystać w rynkowej grze – dodał prezes Tochowicz. Konferencja dla klientów okazała się także doskonałą okazją do dyskusji i wymiany doświadczeń pomiędzy właścicielami hurtowni i sklepów z różnych stron Polski. Wieczorem goście zostali zaproszeni w niezapomnianą podróż w czasie w magiczne lata 20. i 30., z najlepszymi standardami muzycznymi, wykwintną kuchnią i klimatem amerykańskiego nocnego klubu. Świetną atmosferę stworzył rewelacyjny zespół muzyczny, a temperaturę podniósł występ rewii prosto z Kaliningradu. Wszyscy bawili się wyśmienicie.
Olgierd Langier Moto-Profil
Część oficjalną konferencji wypełniło wystąpienie prezesa Piotra Tochowicza oraz prezentacje przygotowane przez Wojciecha Łyżwę z NGK i Krzysztofa Kunstlera z Luk Aftermarket Service. Gościem konferencji był również Paweł Siejka z firmy Gates.
- To co najważniejsze na naszym rynku części samochodowych w tym roku, według mnie, to oczywiście olbrzymi napływ używanych samochodów z innych części Europy. Spowodował on rzecz jasna spory wzrost obrotów naszych firm i spowoduje jeszcze większy w następnych latach. Niemniej pragnę zauważyć, że wzrost ten nie jest równomierny, to znaczy, że niektóre firmy rosną jak na drożdżach, a inne nie. Dotyczy to tak samo hurtowników, jak i większych firm dystrybucyjnych. Oznacza to, że warunki ostrej konkurencji, pomimo sprzyjającego wzrostu rynku, ujawniają, kto ma dobrą receptę na tę konkurencję, kto jest sprawny, niskokosztowy, a kto traci szanse rozwoju z powodu niedostosowania działania rynkowego do sytuacji. Ogólnie trzeba sobie powiedzieć prosto w oczy, że kto w tym roku nie zanotował wzrostu obrotów i zysków, ten robi jakiś błąd i nie wykorzystuje możliwości, jakie mu dają zewnętrzne warunki – powiedział Piotr Tochowicz, prezes Moto-Profil, rozpoczynając w taki sposób swoje wystąpienie.
W dalszej części Piotr Tochowicz dokonał podsumowania współpracy z niezależnymi firmami handlowymi drugiego szczebla dystrybucji w 2005 roku oraz nakreślił strategię firmy Moto-Profil na najbliższe lata. Bardzo istotnym punktem wystąpienia była prezentacja całej gamy rozwiązań wspierających działanie firm handlowych współpracujących z Moto-Profilem. Można znaleźć wśród nich zarówno wysoce zaawansowane oprogramowanie komputerowe MotoBiznes, ułatwiające zarządzanie firmą handlową, udostępniane na preferencyjnych warunkach firmom partnerskim, uruchomiony wspólnie z partnerami handlowymi program obsługi flot samochodowych MotoFlota, jak i jedyny na rynku szeroki wachlarz dofinansowanych przez EFS szkoleń podnoszących kwalifikacje pracowników hurtowni i sklepów motoryzacyjnych.
- Korzystając z funduszy europejskich, rozpoczynamy bardzo szeroki, dwuletni program szkoleń dla właścicieli i pracowników firm współpracujących z nami. Szkoleń z dziedziny marketingu, technik sprzedaży, systemów logistycznych, zarządzania nowoczesnymi firmami handlowymi na najwyższym poziomie, prowadzonych przez znakomitych specjalistów w tych dziedzinach. Szkolenia te dzięki funduszom europejskim i naszym dopłatom będą niedrogie dla partnerów Moto-Profilu i naprawdę jest to znakomita szansa, aby za niewielkie pieniądze podnieść kwalifikacje Wasze i Waszych pracowników, żeby można było je później wykorzystać w rynkowej grze – dodał prezes Tochowicz. Konferencja dla klientów okazała się także doskonałą okazją do dyskusji i wymiany doświadczeń pomiędzy właścicielami hurtowni i sklepów z różnych stron Polski. Wieczorem goście zostali zaproszeni w niezapomnianą podróż w czasie w magiczne lata 20. i 30., z najlepszymi standardami muzycznymi, wykwintną kuchnią i klimatem amerykańskiego nocnego klubu. Świetną atmosferę stworzył rewelacyjny zespół muzyczny, a temperaturę podniósł występ rewii prosto z Kaliningradu. Wszyscy bawili się wyśmienicie.
Olgierd Langier Moto-Profil
Komentarze (0)