Części i regeneracja

ponad rok temu  16.10.2017, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Koniec ery telefonów stacjonarnych?

Innowacyjna aplikacja zmieniająca sposób obsługi klientów w warsztatach samochodowych to efekt współpracy marki ProfiAuto z firmą Microsoft. Cel przedsięwzięcia? Do 2020 roku wycofać telefony stacjonarne z sieci ProfiAuto Serwis, zrzeszającej ponad 1000 niezależnych serwisów.

Aplikacja ProfiAuto daje klientom możliwość umówienia się na wizytę w warsztacie za pomocą kilku kliknięć. Używając smartfona, może również śledzić cały proces naprawy, a także mieć w jednym miejscu zarchiwizowaną historię napraw, czyli de facto książkę serwisową.
– To zupełnie nowy sposób komunikacji klienta z serwisem samochodowym – mówi Michał Tochowicz, dyrektor ds. rozwoju i strategii ProfiAuto. – Nie musimy już szukać opinii o serwisie na różnych portalach i zamartwiać się, czy uda nam się dogadać z mechanikiem. Umawiamy się z warsztatem w ciągu kilku chwil, nie odrywając się od codziennych zajęć.
ProfiAuto zadbało o digitalizację całego procesu obsługi klienta. Po pozostawieniu pojazdu w serwisie kierowca jest informowany o przebiegu naprawy, ma stałą kontrolę nad kosztorysem, może również wybrać dogodny termin odbioru. Po zakończeniu zlecenia otrzymuje możliwość oceny warsztatu, która widoczna jest dla pozostałych klientów. Dzięki skanerowi AZTEC (kodu umieszczanego w dowodach rejestracyjnych) kierowcy mogą przesłać warsztatowi pełne dane samochodu, co również znacząco skraca m.in. czas potrzebny na skompletowanie odpowiedniego zestawu części.
W niedalekiej przyszłości w aplikacji pojawi się opcja elektronicznej płatności za świadczone usługi, a także uzyskania gwarancji ProfiAuto, która w przypadku ewentualnych problemów „na drodze” zapewni kierowcy możliwość bezkosztowej naprawy pojazdu w dowolnej placówce ProfiAuto Serwis.

B1 - prenumerata NW podstrony

GALERIA ZDJĘĆ

Koniec ery telefonów stacjonarnych?

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony